آرد جو دوسر, جو دوسر پرک فوری

اوتمیل برای صبحانه کودک + خرید اینترنتی

جو دوسر برای کودک

طرز تهیه اوتمیل برای صبحانه کودک + خرید اینترنتی آن چگونه است؟ انواع مختلف اوتمیل برای کودکان را چگونه آماده کنیم؟ چرا باید به کودک خود اوتمیل بدهیم؟ اگر شما نیز سوالاتی از این قبیل دارید به آن‌ها پاسخ خواهیم داد.

خواص اوتمیل برای کودکان

اوتمیل دارای کربوهیدرات‌های سالم و فیبری که نام آن بتاگلوکان است می‌باشد که برای تنظیم حرکات روده و سیستم ایمنی بدن مفید هستند.

عنصر روی نیز در اوتمیل به خوبی یافت می‌شود که از سیستم ایمنی بدن کودک پشتیبانی می‌کند. اوتمیل همچنین حاوی مواد مغذی دیگری مانند آهن، روی و ویتامین‌های B می‌باشد که برای کودکان بسیار مفید است.

همه مواد مغذی که در اوتمیل موجود می‌باشد در رشد و سلامت کودکان نقش مهمی دارند.

بنابراین قرارگیری اوتمیل در برنامه غذایی کودک شما در هر وعده صبحانه و یا ناهار و شام هیچ تفاوتی نداشته و تاثیر موردنظر را بر بدن کودک شما خواهد گذاشت.

طرز تهیه اوتمیل موز برای کودکان

اوتمیل موز برای سلامت بدنی کودکان یک غذای فوق‌العاده مفید و پرکاربرد محسوب می‌شود که آماده‌سازی آسانی نیز داشته و بافت نرم و هضم زودهنگام آن دو امتیاز مهم برای کودکان است.

استفاده از موز در اوتمیل برای کودکان زیر یک سال توصیه نمی‌شود. اما شما می‌توانید برای کودک 1 سال به بالای خود جو دوسر پرک را همراه با شیر بپزید و پس از پخت کامل و نرم شدن آن از موز برای تزئین آن استفاده کنید.

به خاطر داشته باشید که جو دوسر باید به خوبی پخته شود که مشکلی برای کودک شما به وجود نیاورد و راحت خورده شود. نکته بعد اینکه موز را نیز باید کامل له کنید.

اوتمیل برای کودکاوتمیل خرما برای نوزاد

همانطور که بالاتر گفتیم اوتمیل برای نوزادان و کودکان خواص بسیار زیادی داشته و به همین علت مادران آن را برای کمک به سلامت بدن فرزند خود و دریافت مواد مغذی انتخاب می‌کنند.

ترکیب اوتمیل با خرما یک وعده غذایی بسیار پرمغذی برای نوزاد است. البته هنگامی که کودک تازه شروع به خوردن غذا می‌کند باید از جو دوسری که با شیر خود و یا شیر خشک پخته‌اید مصرف کند.

پس از آن نیز در سنین پس از 1 سالگی می‌توانید ترکیباتی از اوتمیل مانند اوتمیل و خرما له شده برای صبحانه به کودک خود بدهید.

همچنین می‌توانید جو دوسر پرک و شیر و خرما و موز را در مخلوط کن ریخته و میکس کنید و آن را به عنوان یک اسموتی خوشمزه به فرزند خود بدهید.

اوتمیل موز برای نوزاد

موز دارای ویتامین‌های A و B  وC  و همچنین پتاسیم و آهن می‌باشد. اوتمیل نیز حاوی ویتامین‌ها و کلسیم و منیزیم و منگنز و پروتئین و فیبر است که این از لحاظ ارزش غذایی اوتمیل را در جایگاه بالایی قرار می‌دهد.

ترکیب اوتمیل و موز یک غذای فوق‌العاده و خوش طعم برای نوزاد است.  خوردن اوتمیل از زمانی که کودک بتواند غذا بخورد یعنی از 6 ماهگی می‌تواند شروع شود.

البته در ابتدا از اوتمیلی که با شیر مادر یا شیر خشک کامل پخته و نرم شده و حالت فرنی پیدا کرده استفاده کنید.

پس از گذشت چند ماه شیر مادر و شیر خشک را حذف کرده و از شیر معمولی استفاده کنید. در آغاز 1 سالگی و سنین بیشتر نیز می‌توانید افزودن میوه‌ها و موز له شده را شروع کنید.

جو دوسرطرز تهیه اوتمیل سیب برای نوزاد

اوتمیل سیب نیز یکی از انواع اوتمیل‌های خوشمزه و دلچسب برای نوزاد است. اما در سنین 6 ماهگی که آغاز غذا خوردن و مصرف اوتمیل توسط کودک است نمی‌توانید از این غذا استفاده کنید.

در این سن فقط باید پس از پخته شدن کامل جو دوسر پرک فوری و شیر مادر یا شیر خشک آن را کمی سرد کرده و به کودک خود بدهید.

هنگامی که سن کودک شما کمی بیشتر شد و به 1 سالگی رسید می‌توانید از این غذای مفید و مقوی در وعده‌های غذایی او استفاده کنید. طرز تهیه اوتمیل سیب برای نوزاد به شرح زیر می‌باشد.

ابتدا مواد اولیه آن را آماده کنید.

  • جو دوسر پرک
  • شیر کم چرب
  • سیب رنده شده و له شده

مقدار آن نیز به میزان خوراک فرزند شما بستگی دارد. این نکته را در نظر داشته باشید که میزان شیر باید دو برابر میزان جو دوسر باشد.

در ابتدا باید جو دوسر و شیر را بپزید و پس از آنکه پخته و کمی سرد شد می‌توانید سیب رنده شده و له شده را به آن اضافه کنید و برای فرزند خود سرو کنید.

اوتمیل برای صبحانه و چاقی کودک

چاقی و افزایش وزن یکی از دلایلی است که افراد را تشویق به خوردن اوتمیل می‌کند و این شامل کودکان نیز می‌شود.

اگر شما نیز کودکی دارید که به غذاهای مفید علاقه‌ای ندارد و در نتیجه وزن کمی دارد این اوتمیل خوشمزه و دارای بافت نرم را امتحان کنید. کودک شما حداقل باید یک وعده در روز را از اوتمیل استفاده کند تا به افزایش وزنی عالی برسد.

می‌توانید همچنین اوتمیل را همراه با موز و گردو و بادام و خرما آماده کنید. که انرژی و پروتئین بیشتری به او بدهد و زمان افزایش وزن را کمتر کند.

بنابراین اگر به دنبال افزایش وزن کودک خود در کمترین زمان همراه با سلامت بدنی او هستید از اوتمیل که سرشار از ویتامین و فیبر و مواد معدنی است غافل نشوید.

جو دوسرخرید اینترنتی اوتمیل برای غذای کودک

برای اوتمیل جهت استفاده در غذای کودک باید نوع جو دوسر پرک فوری را انتخاب کنید. خرید اینترنتی به شما این امکان را می‌دهد که در کمترین زمان محصول موردنظر را خریداری و در اسرع وقت تحویل بگیرید.

برای خرید اینترنتی جو دوسر پرک فوری یا همان اوتمیل ابتدا از بهداشتی بودن و خلوص آن اطمینان پیدا کرده و سپس اقدام به خرید آن کنید.

شرکت ایلیا بزر گترین وارد کننده تناژ جو دوسر می‌باشد که اقدام به فروش آن به صورت کیلویی نیز کرده است.

با توجه به این وارد کننده بودن و فروش مستقیم و در نظر گرفتن هزینه‌های به صرفه برای حمل و نقل محصولات این شرکت دارای قیمت بسیار مناسبی بوده و دارای مجوزهای بهداشتی نیز می‌باشد که شما با مراجعه به صفحه فروش ایلیا مارکت می‌توانید سفارش خرید خود را ثبت نمایید.

تماس با ما

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *