جو دوسر پرک درشت, جو دوسر پرک فوری

اوتمیل برای عضله‌ سازی + فروش ویژه ورزشکاران

جو دوسر

چگونه از تهیه اوتمیل برای عضله‌ سازی + فروش ویژه ورزشکاران مطلع شویم؟ اهمیت استفاده از اوتمیل برای عضله سازی چیست؟ چگونه پروتئین اوتمیل خود را بالا ببریم؟

این‌ها سوالات برخی از مردم و به ویژه بدنسازان است که توجه آن‌ها را به خود جلب کرده است؛ برای پاسخ‌دهی این سوالات همراه باشید.

اهمیت مصرف اوتمیل برای عضله سازی

مصرف اوتمیل از نظر ارزش غذایی بسیار حائز اهمیت است. علت آن نیز داشتن مواد مغذی شگفت‌انگیز است که شما همه آن‌ها را با هم در ماده غذایی دیگری پیدا نخواهید کرد.

برای مثال فیبر موجود در اوتمیل برای افرادی که قصد لاغری دارند کاربرد داشته و همچنین باعث منظم کردن حرکات روده شده و این کار باعث پیشگیری از یبوست در افراد می‌شود.

پروتئین جو دوسر نیز در رژیم‌های بدنسازی برای ساختن عضله و ماهیچه‌ها به کار می‌رود و همه اسید آمینه‌های لازم و ضروری بدن را فراهم می‌کند. کلسیم آن نیز برای استخوان‌ها و رشد مفید است.

به علاوه دارای ویتامین‌ها و منیزیم و منگنز و آهن و … می‌باشد که اهمیت و تاثیر خاص خود را در زندگی افراد دارند. در ضمن اوتمیل به دلیل نداشتن گلوتن برای سلیاکی‌ها نیز مناسب می‌باشد و در پیشگیری از دیابت و کلسترول خون بالا و بیماری‌های قلبی نیز نقش مهمی دارد.

جو دوسرانواع اوتمیل در ایران

اوتمیل از آنجا که به یک غذای محبوب و پرطرفدار تبدیل شده است در انواع مختلفی نیز درست می‌شود و افزودنی‌های متنوعی دارد. در واقع مواد اولیه اوتمیل یکسان بوده و افزودنی‌های آن تغییر خواهد کرد.

برای تهیه هر نوع از اوتمیل‌هایی که می‌خواهید ابتدا ترکیب جو دوسر پرک فوری را با شیر انجام دهید. سپس آن را بپزید تا شیر جذب شود. پس از آن از افزودنی‌هایی مانند میوه و آجیل و … استفاده کنید.

چند نمونه از انواع اوتمیل را به شما معرفی می‌کنیم که طرز آماده‌سازی آن‌ها مانند بالاست.

  • اوتمیل موز
  • ترکیب اوتمیل و سیب و دارچین
  • اوتمیل عسل
  • مخلوط اوتمیل با دانه چیا
  • اوتمیل و کره بادام زمینی
  • ترکیب اوتمیل و گردو و بادام و …
  • اوتمیل و توت فرنگی و یا هر میوه‌ای که دلخواه شماست.

طرز تهیه اوتمیل پروتئینی برای عضله سازی

اوتمیل پروتئینی یک غذای بسیار ایده‌آل برای ورزشکاران می‌باشد که در کنار پخت جو دوسر پرک و شیر می‌توانید به آن موز و یا کره بادام زمینی، عسل، خرما و آجیل اضافه کنید تا اوتمیلی پروتئینی و خوشمزه داشته باشید.

البته این را بخاطر داشته باشید که جو دوسر به تنها حتی اگر با آب نیز پخته شود تمام پروتئین موردنیاز بدن را فراهم می‌کند.

اما برای افزایش هرچه بیشتر پروتئین در رژیم‌های غذایی که مبنای آن‌ها بر این است می‌توانید جو دوسر پرک و شیر مناسب خود را به خوبی پخته و سپس روی آن از مواد افزودنی ذکر شده استفاده کنید.

جو دوسر در مایکروویوطرز تهیه اوتمیل برای لاغری

طرز تهیه اوتمیل برای انواع رژیم‌های لاغری و چاقی و بدنسازی و … متفاوت است. مواد اولیه به کار برده شده در آن‌ها نیز متفاوت است‌.

مواد اولیه تهیه اوتمیل برای لاغری، جو دوسر پرک فوری و آب می‌باشد که باید میزان آب دو برابر جو دوسر بوده و پس از اندازه‌گیری این دو را در قابلمه بریزید تا جو دوسر به خوبی پخته شود.

در واقع جو دوسر پرک اصلی‌ترین ماده‌ای است که در اوتمیل به کار می‌رود اما بسته به مصارف مختلف افزودنی‌ها تغییر خواهند کرد. برای مثال در رژیم‌های چاقی از شیر به عنوان جایگزین آب استفاده می‌شود که این شیر می‌تواند پرچرب و یا کم چرب و یا گیاهی باشد مانند شیر بادام و …

در رژیم‌های بدنسازی نیز علاوه بر پخت جو دوسر با شیر، به آن مواد پروتئینی بیشتری اضافه می‌کنند مثل موز و گردو و پسته و عسل و خرما و …

اوتمیل صبحانه برای عضله‌ سازی

اوتمیل در همه وعده‌های غذایی ناهار، شام، صبحانه و حتی میان وعده‌ها می‌تواند جای بگیرد. اما بیشتر به عنوان یک صبحانه مقوی و سالم شناخته می‌شود به این دلیل که انرژی خوبی برای شروع روز میدهد.

همچنین این اوتمیل برای عضله سازی در باشگاه بسیار مناسب می‌باشد. تهیه آن نیز برای وعده صبحانه بسیار راحت و سریع است. شما می‌توانید در وعده صبحانه جو دوسر پرک و شیر را درون ظرفی مخلوط کرده و با کره بادام زمینی یا موز و گردو میل کنید.

روش دیگر این است که از شب قبل جو دوسر پرک و شیر را مخلوط کرده و در یخچال نگه‌داری کنید تا صبح خود را با یک صبحانه بسیار انرژی‌دهنده و پرمغذی شروع کنید. البته خوردن اوتمیل در وعده‌های دیگر ناهار و یا شام و میان وعده نیز بلامانع است.

جو دوسربهترین زمان خوردن اوتمیل

خوردن اوتمیل در هر زمانی که باشد برای بدن شما مفید خواهد بود و در واقع زمان خاصی برای خوردن آن وجود ندارد. اوتمیل می‌تواند یک صبحانه سالم برای تامین انرژی روز شما و بهبود کیفیت فعالیت‌های روزانه باشد.

همچنین می‌تواند یک ناهار عالی در بین روز باشد که خستگی شما را جبران کند و ادامه روز پرنشاطی داشته باشید. هم اینکه می‌تواند یک شام سبک باشد که به بهبود خواب شما و تنظیم آن کمک کند.

به علاوه می‌تواند یک میان وعده عالی برای بهتر کردن روز شما باشد و به سلامت کلی بدن شما و بهبود عملکرد آن کمک کند. بنابراین هر زمان که بدن شما آمادگی دریافت این پروتئین عالی و گیاهی را داشت می‌توانید از آن استفاده کنید.

فروش ویژه جو دوسر صبحانه برای ورزشکاران

شرکت ایلیا فروش ویژه جو دوسر صبحانه را بدون واسطه آغاز کرده است و آماده ارائه خدمات به شما خریداران عزیز می‌باشد. مزایای این خرید برای شما این است که از کیفیت بالای محصولاتی بهداشتی و تمیز و عاری از آلودگی برخوردار خواهید شد.

به علاوه قیمت این محصولات نیز اگر با سایر شرکت‌ها مقایسه شود به این نتیجه خواهید رسید که تفاوت قیمت بالا بوده و شرکت ایلیا به صرفه‌ترین قیمت را در نظر گرفته است‌.

به این علت که بیشترین دپو جو دوسر را داشته و در جایگاه وارد کننده بودن برای جو دوسر دارای مقام اول می‌باشد.

بنابراین هزینه‌های واسطه‌ای در اینجا وجود ندارد. به علاوه هزینه‌های حمل و ارسال کمتری نیز خواهد داشت به دلیل داشتن چند نمایندگی در شهرهای مختلف، برای کسب اطلاعات بیشتر درباره قیمت‌ها و خرید این محصول به صفحه فروش ما نگاهی بیندازید.

تماس با ما

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *