جو دوسر پرک درشت, جو دوسر پرک فوری

اوتمیل برای صبحانه + خرید مستقیم

طرز پخت جو دوسر

آیا از روش آماده‌سازی اوتمیل برای صبحانه + خرید مستقیم آن از مراکز فروش معتبر اطلاع دارید؟ آیا طرز پخت اوتمیل در رژیم‌ها و وعده‌های غذایی مختلف تفاوت دارد؟

چرا اکثر مردم از اوتمیل در وعده صبحانه استفاده می‌کنند؟ با ما همراه باشید تا سوال‌های مربوط به اوتمیل را پاسخ دهیم.

طرز تهیه اوتمیل برای لاغری

برای لاغر شدن و کاهش وزن اولین چیزی که به ذهن انسان‌ها خطور می‌کند کم خوردن غذا و حذف وعده‌های غذایی است.

اما این یک باور غلط است و پزشکان توصیه می‌کنند که به جای این کار از غذاهایی استفاده کنید که مواد معدنی و فیبر بیشتری دارند.

مواد معدنی در واقع نیازهای بدن شما را برطرف کرده و فیبر نیز باعث سیری در مدت زمان بیشتری می‌شود که اوتمیل به میزان زیادی دارای این مواد می‌باشد.

علاوه بر آن دارای ویتامین‌ها و کلسیم و منیزیم و روی و آهن می‌باشد. که در سلامت بدن و کاهش بیماری‌هایی مانند بیماری‌های قلبی و دیابت و کلسترول بالا و برخی از سرطان‌ها موثر می‌باشد.

لاغری با اوتمیل بسیار آسان بوده و به دلیل سیری که ایجاد می‌کند و آسان بودن پخت آن، شما دیگر به سراغ غذاهای کم‌ ارزش و فست فودها نخواهید رفت و در نتیجه از چاقی جلوگیری کرده و باعث لاغری می‌شود.

جو دوسرطرز تهیه اوتمیل با دانه چیا

اوتمیل که یک ماده غذایی مملو از مواد مغذی بوده و پروتئین و ویتامین‌های سرشاری دارد اگر در کنار دانه چیا قرار بگیرد از نظر پروتئین و مواد معدنی گیاهی بسیار غنی‌تر شده و مفیدتر خواهد شد.

دانه چیا شامل فیبر، پروتئین، کلسیم، منگنز، منیزیم، فسفر، روی، پتاسیم و ویتامینB1  وB2  می‌باشد. بنابراین دانه چیا از نظر ارزش غذایی بسیار جایگاه خوبی داشته و مصرف آن در وعده‌های غذایی بسیار مفید خواهد بود.

اوتمیل و دانه چیا را می‌توانید به دو صورت سرد و گرم آماده کنید. برای آماده سازی اوتمیل به صورت گرم، جو دوسر پرک شده را با شیر به خوبی بپزید و بگذارید سرد شود و با دانه چیا و میوه و آجیل مخلوط کرده و سرو کنید.

برای آماده‌سازی آن به صورت سرد نیز هم می‌توانید شیر و جو دوسر پرک فوری و دانه چیا و میوه و آجیل را با هم ترکیب کرده و نوش جان کنید.

همچنین می‌توانید مواد غذایی نامبرده شده را به علاوه عسل و خرما در مخلوط کن ریخته و از آن یک اسموتی خوشمزه و بسیار مقوی تهیه کنید.

این غذا و میان وعده بسیار عالی در انواع رژیم‌های افزایش وزن و بدنسازی نیز به کار می‌رود و به سلامت بدن کمک زیادی می‌کند. به علاوه فیبر جو دوسر باعث هضم سریع شده و خوردن آن مشکلات گوارشی ایجاد نخواهد کرد.

طرز تهیه اوتمیل برای چاقی

برای رژیم‌های چاقی باید از غذاهایی استفاده کنید که کالری بیشتری دارند و نیازهای بدن شما را از نظر مواد مغذی فراهم می‌کنند‌.

اوتمیل یکی از این غذاها است که به افزایش وزن کمک شایانی می‌کند و با خوردن آن شما دیگر در بدن خود احساس کمبود نخواهید داشت.

در واقع دلیل اینکه اوتمیل در رژیم‌ها موجب افزایش وزن می‌شود همین موضوع، کامل بودن آن از لحاظ مواد معدنی و به ویژه پروتئین است‌.

در رژیم‌های چاقی می‌توانید جو دوسر را با شیر مخلوط کرده و به صورت پخته و یا خام و سرد میل کنید. همچنین می‌توانید از مکمل‌های پروتئینی خود و میوه و مغزها در آن استفاده کنید.

جو دوسرطرز تهیه اوتمیل با شیر

ترکیب شیر با اوتمیل یا همان جو دوسر پرک فوری یک ترکیب فوق‌العاده مقوی می‌باشد.

که برای همه افراد و به ویژه افرادی که می‌خواهند کاهش یا افزایش وزن داشته باشند و یا برای قبل و بعد تمرین غذایی سرشار از مواد مغذی داشته باشند مفید می‌باشد.

همچنین افرادی که دیابت دارند و یا کلسترول آن‌ها بالا است اوتمیل را جایگزین غذاهای نشاسته‌دار و با چربی بالا می‌کنند.

زیرا اوتمیل فاقد شکر بوده و چربی آن نیز در هر 100 گرم، 2 گرم می‌باشد که از نظر ارزش غذایی بسیار قابل توجه است. در ضمن اوتمیل در جلوگیری از بیماری‌های عروقی و قلبی و بعضی از سرطان‌ها نقش مهمی دارد.

برای تهیه اوتمیل با شیر ابتدا نوع شیر را انتخاب کنید. بسته به علاقه خود از شیر بادام و یا شیر جو دوسر یا شیر کم چرب یا پرچرب استفاده کنید.

سپس شیر را با جو دوسر پرک فوری درون قابلمه ریخته و اجازه دهید به خوبی پخته شود و جو دوسر شیر را جذب کند. سپس آن را میل کنید و از طعم عالی آن لذت ببرید.

کالری اوتمیل

کالری اوتمیل به میزان مصرف شده از جو دوسر پرک و شیر دارد که در آن به کار می‌رود.

البته برخی از افراد به آن میوه و آجیل و عسل و خرما نیز اضافه می‌کنند که باید به طور جداگانه کالری آن‌ها را حساب کرد. به طور کلی در مبحث ارزش غذایی هر 100 گرم اوتمیل دارای 150 کالری می‌باشد.

جو دوسرطرز تهیه اوتمیل رژیمی با شیر برای صبحانه

اوتمیل یک غذای عالی رژیمی است که با شیر آماده شده و زمان زیادی برای آماده‌سازی آن نیاز ندارید. اغلب مردم آن را یک صبحانه بسیار مفید می‌دانند که خوردن آن قبل از شروع فعالیت‌های روزانه انرژی بسیار زیادی به آن‌ها می‌دهد.

اما اوتمیل در واقع می‌تواند در همه وعده‌ها و میان وعده‌های غذایی مصرف شود. این اوتمیل که سرشار از مواد معدنی برای حفظ سلامت بدن و جلوگیری از بیماری‌ها است از ترکیب جو دوسر پرک فوری و شیر به دست می‌آید.

این ترکیب را هم می‌توانید پس از مخلوط کردن سرد میل نمایید. همچنین می‌توانید آن را درون قابلمه روی اجاق گاز بگذارید تا بپزد و شیر را به خود جذب کند و سپس میل کنید.

خرید مستقیم اوتمیل صبحانه رژیمی

خرید اوتمیل صبحانه از فروشگاه‌های مختلف و هایپر مارکت‌ها و فروشگاه‌های اینترنتی امکان‌پذیر است. اما چند نکته در خرید اوتمیل حائز اهمیت می‌باشد.

در هنگام خرید به موارد زیر توجه کنید:

  • به سیب سلامت و پروانه‌های بهداشتی محصول دقت کنید.
  • پاکی و تمیز بودن محصول از دانه‌های مواد غذایی دیگر را بررسی کنید.
  • در نظر داشته باشید که در قیمت محصول عواملی مانند هزینه‌های حمل و نقل و فرآوری محصول و خرید از شرکتی که مستقیما این محصول را وارد می‌کند و یا واسطه است مهم می‌باشد.

شرکت ایلیا با در نظر داشتن تمام این دغدغه‌ها اقدام به فروش محصولی با کیفیت بالا به صورت مستقیم کرده است که قیمت آن نیز بسیار به صرفه است.

تماس با ما

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *