آرد جو دوسر, دانه جو دوسر

خرید آرد جو دوسر برای تولید محصولات بدون گلوتن

جو دوسر

از کدام مجموعه معتبر اقدام به خرید آرد جو دوسر برای تولید محصولات بدون گلوتن کنیم؟ آرد جو دوسر بدون گلوتن چه ویژگی‌هایی دارد که مورد توجه مصرف کنندگان قرار گرفته است؟ محصولات فاقد گلوتن برای چه گروهی از افراد دارای اهمیت می‌باشد؟ صنایع تهیه محصولات فاقد گلوتن، آرد مورد نظر خود را از کدام مجموعه تهیه نمایند؟ برای یافتن پاسخ این پرسش‌ها، با ما همراه باشید.

خرید جو دوسر عمده بدون گلوتن

مصرف گلوتن برای افراد مبتلا به سلیاک بسیار مضر است. همچنین افرادی که به مصرف گلوتن حساسیت دارند و یا به سلامتی خود اهمیت زیادی می‌دهند، ترجیح می‌دهند مواد غذایی فاقد گلوتن مصرف کنند.

به طور کلی گلوتن یک نوع پروتئین است. در گندم و جو وجود دارد. این نوع پروتئین اگرچه به طور کلی بی خطر می‌باشد اما برای مصرف افراد مبتلا به سلیاک دارای ضرر است.

اما این سوال مطرح می‌شود که آیا آرد جو دوسر بدون گلوتن است یا خیر؟ جو دوسر گلوتن ندارد و مصرف آن برای افراد مبتلا به سلیاک و کسانی که به گلوتن حساسیت دارند مشکلی ندارد.

پس می‌توان گفت استفاده از جو دوسر در صنایع مختلف اهمیت زیادی دارد و در تهیه محصولات بدون گلوتن نقش گسترده‌ای را ایفا می‌کند. کارخانه‌های صنایع تبدیلی برای تهیه جو دوسر به صورت عمده می‌توانند از طریق مجموعه ایلیا اقدام نمایند. همچنین می توانند محصولات فاقد گلوتن و با سلامت غذایی بالا را تهیه نمایند.

این مجموعه امکان برقراری قرار داد با مراکز مختلف تولیدی و تهیه جو دوسر فاقد گلوتن را فراهم کرده است.

گلوتن گندم بیشتر است یا جو

همانطور که گفتیم گندم و جو دارای مقادیری گلوتن هستند. بنابراین برای مصرف افراد مبتلا به سلیاک و کسانی که به مصرف گلوتن حساسیت دارند به هیچ عنوان توصیه نمی‌شود.

بر طبق آزمایش‌های انجام شده، هر ۱۰۰ گرم آرد گندم حدوداً ۲۰ تا ۲۷ گرم گلوتن دارد که این میزان گلوتن از میزان گلوتن جو بیشتر می‌باشد. بنابراین برای تهیه مواد غذایی مورد مصرف افراد گروه‌های خاص باید به این موارد توجه کرد و با توجه به شرایط جسمی آنها از مواد غذایی مناسب استفاده شود.

جو دوسر

فروش سبوس جو دوسر بدون گلوتن

با توجه به اهمیت تغذیه و سلامت مواد غذایی در طی سالیان اخیر و توجه بیشتر افراد به مواد غذایی با ارزش غذایی بالا، مصرف غلات سرشار از سبوس و فاقد گلوتن از اهمیت بالایی برخوردار می‌باشد و بسیاری از صنایع تولید مواد غذایی ترجیح می‌دهند از مواد غذایی با این ویژگی‌ها استفاده نمایند.

سبوس جو دوسر یکی از همین مواد غذایی است که در صنایع متفاوتی مورد استفاده قرار می‌گیرد و سرشار از فیبر، ویتامین، کربوهیدرات، مواد معدنی می‌باشد. ویژگی برجسته این محصول این است که اگر به روش‌های صحیح فرآوری و تهیه شود، فاقد گلوتن می‌باشد.

مجموعه ایلیا  یا به عنوان یکی از بزرگ‌ترین مجموعه‌های تهیه و عرضه سبوس جو دوسر فاقد گلوتن موفق شده است سهم گسترده‌ای در کارخانه‌های صنایع تبدیلی داشته باشد و امکان فروش این محصول را فراهم کرده است.

مجموعه تجارت سبز ایلیا تمام محصولات خود را با تائیدیه بهداشتی و سیب سلامت آماده عرضه کرده و محصولات را با تضمین کیفیت به دست مصرف کنندگان می‌رساند.

خرید آرد جو دوسر بدون گلوتن برای تولید نان

نان جو از دیرباز جزو کامل‌ترین و سالم‌ترین انواع نان در سبد غذایی مردم بوده است و به لحاظ طعم و بافت بسیار مطلوب می‌باشد.

استفاده از آرد جو دوسر در تهیه انواع نان‌های صنعتی و سنتی مزایای بسیار ارزشمندی دارد که باعث شده است این صنعت روز به روز با پیشرفت‌های گسترده‌ای مواجه شود. یکی از مشکلات مصرف نان گندم برای افراد مبتلا به سلیاک و کسانی که به مصرف گلوتن حساسیت دارند، این است که نان تهیه شده از آرد گندم سرشار از گلوتن می‌باشد و برای سلامت آنها توصیه نمی‌شود.

این افراد باید مواد غذایی فاقد گلوتن مصرف کنند. گفتنی است کارخانه‌های تهیه نان‌های فانتزی و صنعتی و همچنین نانوایی‌ها برای تهیه آرد جو دوسر بدون گلوتن نیاز به شناسایی مراکز معتبری دارند تا این محصول را با مجوز بهداشتی و سلامت و کیفیت بالا به آن‌ها عرضه نماید.

مجموعه ایلیا که به صورت تخصصی بر روی محصولاتی همچون جو دوسر فعالیت می‌کند. آرد جو دوسر که فاقد گلوتن است را با تاییدیه بهداشتی آماده می‌کند و به صورت کارخانه‌ای با دستگاه‌های مکانیزه و بهداشتی بسته‌بندی می‌نماید.

تمام مراکز تولیدی ذکر شده می‌توانند این آرد را با عقد قرارداد و برقراری ارتباط با مجموعه تهیه نمایند و محصولاتی با سلامت بالا تهیه کنند. لازم به ذکر است که این مجموعه تمام محصولات را با قیمت مقرون به صرفه و مناسب عرضه می‌کند و هیچ هزینه اضافی شامل حال محصولات نخواهد شد.

جو دوسر

خرید فروش آرد جو دوسر برای تولید محصولات بدون گلوتن

استفاده از آرد جو دوسر برای تهیه محصولات فاقد گلوتن گزینه‌های بسیار ایده آلی محسوب می‌شود. چرا که جو دوسر فاقد گلوتن است. همچنین در صورتی که در شرایط مکانیزه و بهداشتی مورد فرآوری قرار بگیرد، آرد جو دوسر سالم، کامل، مقوی و در عین حال فاقد گلوتن حاصل می‌شود.

نانوایی‌ها، باشگاه‌های بدنسازی، کارخانه‌های صنایع تبدیلی، کارخانه‌های تهیه کیک و شیرینی یکی از خریداران اصلی آرد فاقد گلوتن می‌باشند، چرا که استفاده از این محصول در نتیجه نهایی آنها تاثیر بسیار ویژه‌ای دارد.

مجموعه ایلیا یکی از بزرگترین مراکز خرید و فروش محصولات مرتبط با جو دوسر می‌باشد، که تمام مراحل تهیه و تولید آرد جو دوسر را با استفاده از امکانات بهداشتی و مکانیزه و همچنین با حضور کارشناسان متخصص انجام می‌دهد. این مجموعه امکان خرید برای تمام افراد در سرتاسر کشور را فراهم کرده است.

کافیست خریداران عزیز از طریق راه‌های ارتباطی درج شده در سایت ایلیا با مشاوران و کارشناسان بخش فروش مجموعه در ارتباط باشند و با دریافت مشاوره‌های لازم نسبت به خرید محصول مناسب با صنعت خود اقدام نمایند.

شرکت تجارت سبز ایلیا بدون حضور افراد دلال به طور مستقیم با خریداران در ارتباط است و به این ترتیب محصولات با قیمت واقعی به دست خریداران و تولیدکنندگان بخش های تبدیلی می‌رسد.

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *