جو دوسر پرک درشت, جو دوسر پرک فوری

طرز تهیه اوتمیل با ماست + فروشگاه خرید

طرز تهیه جو دوسر

برای طرز تهیه اوتمیل با ماست + فروشگاه خرید آن به کدام سایت مراجعه کنیم؟ اوتمیل با ماست چه مزایایی دارد؟ تهیه اوتمیل با انواع ماست‌ها چه تفاوتی دارد؟ پاسخ به این سوالات و آموزش اوتمیل‌های خوشمزه را در این مطلب دنبال کنید.

اوتمیل با ماست ایسلندی

اوتمیل خود به تنهایی مملو از فیبرها و ویتامین‌ها و پروتئین و کلسیم و منیزیم و منگنز است و در ترکیب با ماست ایسلندی نیز خوشمزه و مقوی‌تر خواهد شد.

این در واقع یک عصرانه و یا میان وعده و یا حتی یک وعده صبحانه عالی می‌باشد که بسیار سیر کننده و مغذی خواهد بود. برای تهیه آن ابتدا به جو دوسر پرک و ماست ایسلندی نیاز دارید.

اگر به میوه‌جات و آجیل نیز علاقه دارید می‌توانید از آن‌ها نیز استفاده کنید. جو دوسر و ماست را مخلوط کرده و به خوبی هم بزنید تا ترکیب خامه‌ای به دست بیاید. سپس میوه و آجیل‌های اختیاری را اضافه کنید.

اوتمیل صبحانه با ماست ایسلندی

ترکیب اوتمیل و ماست ایسلندی یکی از غذاهای فوق‌العاده عالی برای وعده صبحانه می‌باشد که انرژی روز شما را تامین کرده و به بدن شما پروتئین و ویتامین‌های B و فیبر و کلسیم و منیزیم و روی و آهن اضافه می‌کند.

همچنین در برابر بسیاری از بیماری‌ها از بدن شما محافظت کرده و اجازه ابتلا به بیماری را به شما نمی‌دهد. آماده‌سازی این صبحانه با ماست ایسلندی نیز بسیار آسان است و زمان زیادی طول نمی‌کشد.

جو دوسر پرک خود را همراه با ماست ترکیب کرده و به عنوان یک صبحانه کامل مصرف کنید. در صورت نیاز نیز آن را با میوه‌های خوشمزه و مغزیجات میل کنید تا پروتئین آن نیز افزوده شود.

گرچه که اوتمیل تنها نیز توانایی تامین تمام آنچه موردنیاز بدن است را دارد اما افزودنی‌هایی که نام بردیم نیز پروتئین اضافه‌تری به آن داده و در طعم بهتر آن نیز تاثیرگذار خواهد بود.

جو دوسراوتمیل با ماست میوه‌ای

ماست میوه‌ای یکی از طعم دهنده‌های عالی برای اوتمیل در میان وعده‌ها و وعده‌های غذایی پرمغذی است.

به این دلیل به اوتمیل پروتئین گیاهی می‌گویند که کاملا طبیعی بوده و سرشار از پروتئین‌ها و اسید آمینه‌هایی می‌باشد که تمام نیاز بدن شما را برطرف می‌کند. ماست میوه‌ای را مانند ماست‌های دیگر می‌توانید با جو دوسر پرک فوری مخلوط کرده و سپس آن را سرو کنید.

افزودنی‌های این میان وعده یا صبحانه خوشمزه نیز می‌توانند پروتئین‌هایی مانند گردو و بادام و یا عسل و خرما و میوه‌جات باشند که جهت افزایش هرچه بیشتر طعم دلپذیر اوتمیل می‌شوند.

اوتمیل بدنسازی

بدنسازی به پروتئین و ویتامین‌ها و مواد مغذی موجود در اوتمیل نیاز دارد. به همین علت است که مربیان و متخصصان خوردن اوتمیل را برای وعده‌های قبل و بعد باشگاه توصیه می‌کنند.

قبل از باشگاه اوتمیل به این دلیل پیشنهاد می‌شود که انرژی شما را تامین کند. بعد باشگاه نیز مصرف اوتمیل بخاطر بازسازی ماهیچه‌ها و جبران خستگی و آزردگی آن‌ها است.

ورزشکاران و بدنسازان عزیز به راحتی می‌توانند این وعده غذایی سرشار از پروتئین را برای قبل یا بعد باشگاه استفاده کنند. برای تهیه اوتمیل بدنسازی در مرحله اول باید جو دوسر پرک و شیر دلخواه خود را آماده کنید.

سپس ترکیبی از آن دو به وجود آورده و به خوبی تا هنگام نرم شدن بپزید. پس از آن اوتمیل پروتئینی شما آماده است و ترکیب آن با پروتئین‌های طبیعی مانند مغزیجات و یا مکمل‌های پروتئینی می‌تواند گزینه خوبی باشد.

جهت طعم‌دهی بهتر به آن نیز می‌توان از میوه‌ها و خرما و عسل استفاده کنید.

جو دوسرطرز تهیه اوتمیل برای لاغری

اگر به دنبال برنامه رژیمی هستید که به کاهش وزن شما در کوتاه مدت منجر شود و تناسب اندام و سلامت بدن شما را نیز حفظ کند از اوتمیل می‌توانید کمک بگیرید.

اوتمیل به این دلیل به کاهش وزن و لاغری کمک می‌کند که فیبر بالایی داشته و بدن شما پس از خوردن آن تا زمانی طولانی سیر می‌ماند. در نتیجه در طول روز گرسنه نخواهید شد و به دنبال غذاهایی با ارزش غذایی پایین مانند فست فودها و یا خوراکی‌های مضر نخواهید رفت.

برای تهیه آن باید جو دوسر را همراه با شیر کم‌چرب مخلوط کرده و میل کنید و یا اگر به غذاهای گرم علاقه دارید این ترکیب را روی اجاق گاز بپزید و نوش جان کنید.

همچنین از آن جهت می‌گوییم اوتمیل در حفظ سلامتی نقش دارد که باعث جلوگیری از ابتلا به بیماری‌های قلبی و عروقی و برخی از سرطان شده و به بیماران دیابتی و دارای کلسترول بالا نیز کمک می‌کند زیرا بدون شکر بوده و چربی کمی دارد.

علاوه بر این‌ها اوتمیل به دلیل نداشتن گلوتن برای بیماران مبتلا به سلیاک نیز بسیار مناسب بوده و به راحتی می‌تواند مصرف شود.

جو دوسر در مایکروویوطرز تهیه اوتمیل با آب

ترکیب اوتمیل و آب معمولا در رژیم‌های لاغری به کار می‌رود. به این دلیل که تقریبا فاقد چربی و شکر بوده و از این نظر در رژیم‌های لاغری بسیار مناسب است.

افرادی که قصد لاغری با مصرف اوتمیل دارند می‌توانند جو دوسر پرک را با آب بپزند و در هر وعده غذایی که علاقه دارند اعم از ناهار و یا شام و صبحانه مصرف نمایند.

جو دوسر پرک در واقع نیازی به ترکیب با مواد غذایی دیگر نداشته و یک پروتئین کامل به حساب می‌آید به همین دلیل ترکیب آن با آب نیز چیزی از ارزش غذایی جو دوسر کم نخواهد کرد.

فروشگاه خرید اوتمیل وارداتی

اوتمیل ایرانی نسبت به اوتمیل وارداتی کیفیت کمتری دارد به این دلیل است که نمونه‌های وارداتی طرفدار بیشتری دارند. اوتمیل وارداتی شکل درشت‌تر و با کیفیت‌تری داشته و هنگام پخت طعم بهتری دارد.

قیمت اوتمیل نیز بستگی به حجم خرید و هزینه‌های گمرک و واسطه‌ها و سود شرکت‌ها دارد. بنابراین اگر از شرکتی خرید خود را انجام دهید که فروش مستقیم اوتمیل وارداتی داشته باشد و کیفیت آن را تضمین کند خریدی مطمئن خواهید داشت.

شرکت ایلیا تمامی این شرایط فوق‌العاده را برای خرید شما به وجود آورده است. بنابراین برای خرید این محصول با کیفیت و با صرفه به صفحه خرید ایلیا مراجعه نموده و سفارش خود را در انواع بسته‌بندی‌های مختلف و بهداشتی انجام دهید.

تماس با ما

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *