دانه کینوا

صبحانه رژیمی با کینوا و چیا و دارچین+ خرید بسته‌ای

پخت کینوا

طرز پخت صبحانه رژیمی کینوا با چیا و دارچین+ خرید بسته‌ای کینوا از مراجع معتبر چگونه است؟ چگونه صبحانه‌های خوشمزه و مقوی با کینوا و چیا بپزیم؟ چگونه کینوا را مقوی‌تر کنیم؟

اگر به دنبال یک صبحانه سیرکننده و مغذی هستید؛ با دستورالعمل‌های لذیذ و مختلف پخت کینوا با ما همراه شوید.

کینوا در رژیم غذایی

علاوه بر ورزش، تغذیه سالم نیز در سلامت بدن بسیار موثر است. همچنین خوردن مواد غذایی حاوی پروتئین گیاهی برای بدن بسیار لازم است. کینوا یکی از این پروتئین‌های کامل و گیاهی است که می‌تواند تمام آمینو اسیدهای ضروری برای بدن شما را فراهم نماید.

 این کینوا یک صبحانه عالی و پر انرژی برای شروع روز شما است که تا انتهای روز انرژی شما را ذخیره کرده و به آرامی آزاد می‌کند.

کینوا منبع بسیار خوبی از پروتئین نیز می‌باشد که برای افرادی که رژیم غذایی سالمی دارد یک گزینه فوق‌العاده بوده و این موضوع باعث شده است کینوا به صبحانه‌ای عالی تبدیل شود. اگر آن را امتحان کنید قطعا عاشق آن خواهید شد.

ترکیب کینوا و دانه چیا

افزودن دانه چیا به کینوا صبحانه شما را دلپذیرتر و خوش طعم‌تر خواهد کرد. کینوا دانه‌ای است که جزء غلات نمی‌باشد اما می‌توان آن را جایگزین خوبی برای برنج دانست.

علاوه بر آن، منبع فوق‌العاده ای از آنتی اکسیدان‌ها، امگا 3 و فیبر و ویتامین‌ها است؛ که شما را برای انتخاب آن مصمم‌تر کرده و روز خود را با یک انرژی عالی شروع خواهید کرد.

شما همچنین می‌توانید روی غذای خود را با میوه‌های برش خورده، آجیل‌های خرد شده، نارگیل یا هر افزودنی دیگری که می‌خواهید تزئین کنید.

کینوادستور پخت کینوا همراه با دانه چیا

ترکیب کینوا و دانه چیا جزء برترین و پر مغذی‌ترین غذاها است که هم انرژی شما را در طول روز و حتی ورزش فراهم می‌کند و هم باعث کاهش وزن و جلوگیری از کلسترول و دیابت می‌شود.

ابتدا برای پخت کینوای خوشمزه به مواد اولیه نیاز دارید؛ مانند:

  • 1 فنجان کینوا خام
  • 1 قاشق غذاخوری دانه چیا
  • 2 فنجان آب
  • نصف قاشق چایخوری دارچین آسیاب شده
  • 2 فنجان شیر (اگر گیاهخوار هستید می‌توانید از شیرهای گیاهی استفاده کنید مانند شیر سویا یا شیر جو دوسر)

و در صورت لزوم و برای طعم بهتر نیز می‌توانید از میوه، شیرین کننده های طبیعی مانند عسل و…، آجیل های دلخواه، نارگیل و غیره استفاده کنید.

داخل یک قابلمه، مقدار شیر و آب معین شده را بریزید و روی حرارت متوسط بگذارید تا به سرعت بجوشد. در مرحله بعد کینوا، دانه چیا و دارچین آسیاب شده را در ظرف ریخته و هم بزنید تا مخلوط شوند.

درب آن را گذاشته و روی حرارت پایین، 12 تا 14 دقیقه به جوش آوردید و به طور منظم هم بزنید تا مایع را جذب کند. از روی حرارت برداشته و بگذارید 10_5 دقیقه بماند. روی آن را با شیرین‌کننده‌های طبیعی مانند عسل یا شکر قهوه‌ای، میوه و آجیل دلخواه بپوشانید.

این کار باعث افزایش پروتئین و مواد معدنی کینوا می‌شود و طعم آن را دلپذیرتر می‌کند. پس از افزودن این چاشنی‌های خوشمزه  بلافاصله غذای خود را میل نمائید.

خرید بسته‌ای کینوا ایرانی غیر تراریخته

این مجموعه بزرگترین شرکت تولید کننده در ایران است که می‌تواند با قیمت بسیار عالی انواع رنگ‌های کینوا را در اختیار مشتریان قرار دهد. بسته‌بندی‌های کینوا در این سایت بسیار متنوع بوده و مصرف کنندگان می‌توانند با توجه به نیاز خود محصولات را با قیمت عالی از صفحه خرید سفارش دهند.

تماس با ما

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *