جو دوسر پرک درشت, جو دوسر پرک فوری

اوتمیل برای افزایش حجم ماهیچه + فروش پرک

طرز پخت جو دوسر

آیا از مزایای اوتمیل برای افزایش حجم ماهیچه + فروش پرک در مراکز و سایت‌های معتبر اطلاع دارید؟ چرا در باشگاه‌های بدنسازی خوردن اوتمیل برای افزایش حجم ماهیچه توصیه می‌شود؟ اوتمیل صبحانه چگونه آماده می‌شود؟

طرز تهیه اوتمیل پروتئینی

اوتمیل منبع عالی پروتئین طبیعی است. بنابراین افرادی که قصد افزایش مصرف پروتئین در برنامه روزانه خود دارند می‌توانند از آن به عنوان جایگزینی برای خوردن گوشت استفاده کنند. این یک پروتئین گیاهی و بسیار عالی برای شروع روز یا حین انجام تمرینات ورزشی می‌باشد.

برای تهیه اوتمیل به صورت یک غذای بسیار پر پروتئین و مناسب برای انواع رژیم‌های افزایش وزن و بدنسازی می‌توانید آن را با موادغذایی حاوی پروتئین و میوه‌ها و مغزیجات همراه کنید.

طرز تهیه اوتمیل برای افزایش وزن و حجم

برای آماده کردن اوتمیل جهت افزایش وزن باید از جو دوسر پرک فوری استفاده شود که بیشتر فرآوری شده و برای افزایش وزن مناسب‌تر است. به علاوه باید آن را با شیر مخلوط کرده و سپس بپزید.

پس از نرم شدن جو دوسر به آن اجازه دهید که به مدت 10 دقیقه خنک شود و سپس آن را درون ظرف خود سرو کنید. برای کالری و پروتئین بیشتر و افزایش وزن در زمان کوتاه‌تر نیز به آن آجیل‌هایی مانند گردو و بادام و عسل و موز حلقه شده اضافه کنید.

این یک وعده کامل و پر مغذی برای افرادی که قصد اضافه وزن دارند می‌باشد و پروتئین آن شما را از خوردن غذاهای دیگر بی نیاز می‌کند.

در واقع شما با خوردن یک وعده اوتمیل در روز تمامی پروتئین‌های مورد نیاز و هر 9 اسید آمینه ضروری بدن که برای حیات و سلامت آن لازم است را فراهم کرده‌اید. به علاوه انرژی بدن برای انجام کارهای روزانه را نیز تامین کرده‌اید.

برای وعده‌های غذایی دیگر نیز می‌توانید از غذاهای کم چرب و کم شیرینی استفاده کنید که افزایش وزن شما با تناسب اندام همراه باشد.

جو دوسراوتمیل صبحانه

اوتمیل معمولا در وعده‌های غذایی مختلف به کار می‌رود. یعنی می‌توان آن را به عنوان صبحانه و یا ناهار و حتی شام مصرف کرد که آماده سازی آن نیز بسیار آسان می‌باشد. اما اغلب مردم آن را یک صبحانه کامل و خوشمزه در نظر می‌گیرند که کل انرژی مورد نیاز بدن در طول روز را تامین می‌کند.

برای تهیه اوتمیل صبحانه دو نوع آماده سازی گرم و سرد را می‌توانید در نظر داشته باشید. اگر به صبحانه‌های گرم علاقه دارید می‌توانید جو دوسر پرک فوری صبحانه را به همراه شیر جوشانده و با ادویه و میوه‌های تازه و خشک دلخواه میل کنید.

اما اگر در هنگام صبح وقت چندانی برای آماده سازی صبحانه ندارید و یا معمولا وعده صبحانه را سرد میل می‌کنید ما به شما روشی دیگر پیشنهاد می‌کنیم. جو دوسر پرک شده فوری را درون ظرفی که درب محکمی دارد بریزید. سپس شیر را اضافه کنید و مخلوط کنید.

ظرف را درون یخچال بگذارید و به مدت حداقل 2 ساعت اجازه دهید تا در یخچال بماند. البته می‌توانید از شب قبل نیز آن را در یخچال بگذارید و یک شب در آن بماند. سپس صبح روز بعد آن را به همراه افزودنی‌های مورد علاقه خود همراه سازید ونوش جان نمایید.

طرز تهیه اوتمیل برای لاغری

برای رژیم‌های لاغری و کاهش وزن باید از غذاهای کم چرب و پر پروتئین استفاده کرد. به این دلیل که هم چربی اضافی وارد بدن نشود و هم اینکه بدن برای انجام فعالیت‌های روزانه خود انرژی و توان داشته باشد.

یکی از وعده‌های غذایی که در این زمینه بسیار مناسب می‌باشد اوتمیل است. اوتمیل درواقع چربی خیلی پائینی دارد و بدون شکر  می‌باشد. به علاوه پروتئین و مواد مغذی قابل توجهی دارد که در طول روز انرژی بدن را تامین کرده و از گرسنگی زود هنگام جلوگیری می‌کند.

برای تهیه آن به تنها 2 ماده غذایی نیاز دارید: جو دوسر پرک شده 1 فنجان و آب 2 فنجان.

کافی است جو دوسر خود را با آب درون قابلمه ریخته و بپزید تا به خوبی نرم شود و آب را به خود جذب کند. حالا شما یک وعده رژیمی برای کاهش وزن دارید که می‌توانید از مواد غذایی کم کالری مانند دارچین و کمی سیب نیز روی آن استفاده کنید.

جو دوسر

اوتمیل آماده

اوتمیل معمولا از پختن جو دوسر پرک فوری همراه با شیر حاصل می‌شود. اما اگر قصد دارید همیشه آن را آماده داشته باشید می‌توانید جو دوسر پرک را با شیر مخلوط کرده و درون ظرفی بریزد. درب آن را محکم بسته و درون یخچال بگذارید.

با این روش شما می‌توانید اوتمیل را به مدت یک هفته در یخچال نگه داری کنید. به علاوه هر زمان که نیاز به یک وعده غذایی کامل و مقوی داشتید آن را سرو نمایید. این روش بسیار آسان است و شما همیشه یک صبحانه یا ناهار و یا شام خوشمزه و آماده دارید.

به خاطر داشته باشید که اوتمیل شما پس از گذاشتن در یخچال برای اولین بار باید حداقل 2 ساعت در یخچال بماند تا قابل مصرف باشد.

اوتمیل یخچالی

آماده کردن اوتمیل یخچالی برای افرادی مناسب است که بسیار پر مشغله بوده و زمان کافی و زیادی برای درست کردن غذا در طول روز را ندارند. برای آماده سازی آن کافی است جو دوسر پرک را به همراه شیر ترکیب کرده و در یخچال نگه داری کنید.

سپس هر زمان که نیاز به یک غذای کاملا گیاهی و مغذی داشتید آن را با مغزها و میوه‌های مورد علاقه نوش جان کنید و از طعم و بافت بی نظیر این غذای بسیارآسان و خوشمزه لذت ببرید.

فروش پرک اوتمیل برای ورزشکاران

ورزشکاران عزیز می‌توانند محصولات پرک اوتمیل خود را به صورت کیلویی خریداری کنند. اما اگر از نظر قیمت بخواهیم مقایسه‌ای داشته باشیم قطعا خرید آن در مقدار بیشتر هزینه به صرفه‌تری خواهد داشت.

اگر قصد خرید عمده آن را دارید باید بگوییم که این محصول ماندگاری خوبی دارد و خرید عمده آن باعث می‌شود که یک بار هزینه‌های حمل و نقل را بپردازید و درگیر نوسان و افزایش قیمت‌ها نخواهید شد.

به علاوه محصولات شرکت ایلیا دارای سیب سلامت و تضمین کیفیت هستند و با مقایسه قیمت‌ها شما می‌توانید این محصول را از بزرگ‌ترین واردکننده آن به صورت بدون واسطه و از صفحه فروش خریداری کنید.

تماس با ما

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *