جو دوسر پرک درشت, جو دوسر پرک فوری

مصرف جو دوسر قبل از رفتن به باشگاه ورزشی

طرز پخت جو دوسر

خوردن جو دوسر قبل باشگاه چه فوایدی دارد؟ مصرف جو دوسر قبل از رفتن به باشگاه ورزشی چگونه است؟ چگونه غذای باشگاه با جو دوسر درست کنیم؟ برای پاسخ به سوالات خود با ما همراه باشید.

تغذیه و مواد غذایی ضروری برای ورزشکاران و دوندگان

 تغذیه نامناسب دوندگان باعث خستگی زود هنگام و عدم آمادگی آن‌ها برای فعالیت‌ها می‌شود. بنابراین تامین سوخت بدن از غذاهای پرانرژی، راهی مطمئن برای آن‌ها است. بنابراین ما چند ماده غذایی ضروری را برای ورزشکاران معرفی می‌کنیم:

  • جو دوسر و موز

 موز منبع عالی پتاسیم است و انرژی زیادی به بدن شما می‌دهد. مطالعات نشان می‌دهند که ترکیب کربوهیدرات‌های پیچیده و قندهای طبیعی مانند جو دوسر و موز، برای ورزشکاران وعده‌ای بسیار عالی به حساب می‌آید.

  • فرنی جو دوسر

 جو دوسر به دلیل پتانسیل و انرژی که به آرامی آزاد می‌کند، غذای مناسبی برای قبل  دویدن و تمرین می‌باشد. به‌علاوه به رشد و ترمیم ماهیچه‌ها نیز کمک می‌کند.

  • جو دوسر و زغال‌اخته

با جو دوسر و میوه‌هایی مانند زغال‌اخته می توانید انواع اسموتی‌ها و دسرهای مغذی درست کنید که قبل یا بعد تمرین انرژی بدن شما را تامین کنند.

  • ترکیب نان تست با عسل یا مربا

این یک میان وعده برای دویدن است که سبک بوده و سنگینی روی معده ایجاد نمی‌کند.

 افرادی که از برنامه کاهش وزن پیروی می‌کنند، ممکن است از خوردن آن پرهیز کنند. اما این افراد نیز می‌توانند نان جو دوسر بسیار سالم و مغذی را امتحان کنند.

  • ماست یونانی و گرانولا

کربوهیدرات‌های ساده موجود در ماست، گلوکز خون را افزایش داده و انرژی را سریعا بالا می‌برد. و گرانولا انرژی پایدار و سیری شما را در مدت زمان طولانی‌تری تضمین می‌کند.

  • نوشیدنی‌های انرژی‌زا

 نوشیدنی‌های انرژی‌‌زا که دارای گلوکز می‌باشند؛ برای مدت زمان کوتاهی به بدن انرژی می‌دهند. و برای دریافت انرژی بهتر شما می‌توانید نوشیدنی  سیب و موز طبیعی را که خودتان درست کرده‌اید امتحان کنید.

جو دوسر

جو دوسر قبل باشگاه

 زمان‌بندی غذا خوردن در ورزش بسیار مهم می‌باشد. اگر قصد دویدن طولانی یا تمرینی را دارید که بیش از 90 دقیقه زمان می‌برد، سعی کنید قبل از تمرین چیزی بخورید که معده‌تان خالی نباشد.

در مورد زمان‌بندی باید گفت که برخی از افراد می‌توانند 15 دقیقه پس از خوردن غذا بدوند و ورزش کنند و برخی تا دو ساعت بعد نمی‌توانند حرکت کنند. بنابراین با توجه به بدن خود، باید زمان خوردن را تشخیص دهید.

 برای افرادی که صبح زود تمرین می‌کنند، پس از بیدار شدن از خواب که شش تا هشت ساعت ناشتا هستند سطح گلوکز بدن پایین است؛ بهتر است صبحانه‌ای سبک همراه با جو دوسر میل کنند.

غذاهایی که دوندگان و ورزشکاران باید از آن دوری کنند

قندهای فرآوری‌شده و شیرین‌کننده‌های مصنوعی از مواردی هستند که ورزشکاران و دوندگان باید از آن‌ها اجتناب کنند. وعده‌های غذایی کوچک دارای کربوهیدرات سالم مانند جو دوسر می‌توانند برای استفاده شما ورزشکاران عزیز مناسب باشند.

خرید جو دوسر بسته‌بندی برای باشگاه

خرید جو دوسر بسته‌بندی برای باشگاه‌ها در انواع فروشگاه‌ها و هایپر مارکت‌های سطح شهر امکان پذیر است. اما خرید و پیدا کردن جو دوسر در بسته‌بندی‌های مرتب و شکیل و کیفیت بالا کمی دشوار است.

با این حال نگران نباشید. شرکت ایلیا بزرگترین وارد کننده جو دوسر با مرغوبیت بالا می‌باشد که به علت نداشتن واسطه قیمت‌های مناسبی را دارا می‌باشد. بنابراین برای خریدی به صرفه به صفحه فروش ما مراجعه کنید.

تماس با ما

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *