کینوا سفید, کینوا سه رنگ

خرید کینوا قرمز عمده غیرتراریخته

کینوا

امکان خرید کینوا قرمز عمده غیرتراریخته از سایت معتبرترین مرکز عرضه کینوا در بازار ایران وجود دارد. در سایت این مرکز استعلام قیمت خرید کینوا قرمز، سیاه و سه‌رنگ امکان‌پذیر است.

بزرگ‌ترین و معتبرترین مرکز عرضه کینوا و محصولات آن در بازارهای داخلی و خارجی، آماده همکاری جهت فروش برنج کینوا قرمز عمده غیرتراریخته به شرکت‌های پخش و بسته‌بندی است.

قیمت خرید کینوا قرمز در ایران

کینوا گیاه علوفه‌ای است که علاوه بر تغذیه دام، دانه آن در غذای انسان نیز به کار می‌رود. دانه کینوا دولپه‌ای و حاوی نشاسته است و از دسته غلات اصلی به شمار نمی­آید. این گیاه از خانواده اسفناج است و برگ آن به‌صورت تازه و پخته نیز مصرف می‌شود.

اکثر گیاه‌شناسان دانه کینوا را شبه غله می‌دانند و معتقدند قدمت استفاده از آن به ۵ هزار سال پیش برمی­گردد. کشورهای اکوادور، شیلی، پرو و بولیوی به استفاده از دانه کینوا از سالیان بسیار دور معروف هستند. گیاه کینوا در شرایط آب‌وهوایی مختلف و تا ارتفاع ۴۰۰۰ متری از سطح دریا رشد می‌کند.

بذر این گیاه در خاک شور و فقیر نیز پرورش می‌یابد و نیاز آبی آن از گندم و جو بسیار کمتر است. مشهور است که دانه کینوا در بین اقوام بومی آمریکای جنوبی، مانند اینکاها، به‌عنوان غذای اصلی مصرف می‌شده است. امروزه بزرگ‌ترین تولیدکننده­های دانه و محصولات کینوا در دنیا کشورهای اکوادور، شیلی، بولیوی و ایالت متحده آمریکاست. از دانه این گیاه در تغذیه انسان استفاده می‌شود و علوفه آن به مصرف دام می‌رسد.

در بسیاری از منابع ذکر شده است که شبه غله کینوا سالم‌ترین دانه مغذی دنیا است و قابل مصرف برای اکثر افراد جامعه می‌باشد. دانه کینوا طعم ملایم و مطبوعی دارد، بسیار خوش هضم است و نیاز غذایی انسان را تا حد بالایی تأمین می‌نماید. چندین سال است که تحقیقات بر روی کشت این گیاه در ایران شروع شده است و امروز شاهد ورود برنج کینوا به صنایع غذایی کشور هستیم.

ارزش غذایی کینوا

به دلیل ارزش غذایی بالای این دانه، برنج کینوا به‌تدریج به سر سفره‌های مردم ایران اضافه شده است. برنج کینوا سرشار از مواد مغذی موردنیاز بدن شامل پروتئین باکیفیت، فیبر محلول در آب، اسیدآمینه‌های ضروری بدن، انواع مواد معدنی و ویتامین‌ها است.

 گونه‌های بسیار متفاوتی از گیاه کینوا در سراسر دنیا یافت می‌شود که دانه آنها در رنگ‌های مختلف وجود دارد. در ایران ۳ گونه کینوا سفید و قرمز و سیاه تولید و عرضه می‌شود. سطح زیر کشت دانه کینوا سفید در ایران نسبت به ۲ نوع دیگر بسیار بیشتر است. درواقع امروزه تنها یک مرکز دانه کینوا قرمز را در داخل کشور تولید و عرضه می‌نماید.

شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا تنها مرکز معتبر تولید، کشت، فرآوری و عرضه دانه کینوا قرمز در بازارهای داخلی و خارجی کشور می‌باشد. دانه کینوا قرمز تولید شده در این شرکت از نظر کیفیت با نمونه وارداتی آن رقابت تنگاتنگی دارد و از نظر قیمت بسیار مقرون‌به‌صرفه‌تر است.

برای استعلام قیمت خرید برنج کینوا قرمز، بعد از برقراری تماس تلفنی با کارشناسان مجرب بخش فروش این شرکت، از دریافت تمامی اطلاعات محصولی موردنیاز خود بهره‌مند شوید.

 

کینوا

 

قیمت کینوا سیاه بسته‌بندی

بذر گیاه کینوا گرد است و در خاک‌های شور و فقیر به‌راحتی رشد می‌کند. نیاز آبی گیاه کینوا نصف گندم و جو است و از نظر نیاز کودی بسیار شبیه گیاه گندم است. واریته‌های بسیار مختلفی از گیاه کینوا در سراسر جهان دیده شده است که همگی به خشکی مقاوم هستند و دانه‌هایی در رنگ‌های سفید، زرد، صورتی، قرمز، ارغوانی و سیاه تولید می‌کنند.

از چندین سال پیش واردات دانه کینوا سفید، قرمز و سیاه به ایران شروع شده است. با تغییر قیمت ارزهای دلار و یورو و کاهش سود فروش دانه کینوا وارداتی، برخی از مراکز تحقیقاتی در زمینه محصولات کشاورزی اقدام به کشت بذر این گیاه در مزارع داخلی کشور کردند.

شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا تنها مجموعه‌ای است که علاوه بر دانه کینوا سفید و قرمز، اقدام به کشت داخلی کینوا سیاه نیز نموده است. برنج کینوا سیاه تولیدی این شرکت از نظر مواد مغذی مانند دانه کینوا سفید است و طعمی شیرین‌تر دارد.

کینوا سیاه گلوتن ندارد و برای مصرف در برنامه غذایی افراد مبتلا به سلیاک بسیار مناسب است. برنج کینوا سیاه نسبت به نوع سفید آن کمیاب‌تر است و قیمتی گران‌تر دارد. شرکت ایلیا دانه کینوا سیاه را به‌صورت فله و بسته‌بندی در اختیار خریداران خرد و عمده قرار می‌دهد.

برای ثبت سفارش خرید دانه کینوا سیاه بسته‌بندی، از طریق شماره تماس‌های ذکر شده در سایت ایلیا اقدام به برقراری تماس تلفنی مستقیم با کارشناسان متخصص فروش محصولات کینوا در این شرکت نمایید.

 

کینوا

 

خرید کینوا سه رنگ عمده

دانه کینوا شبه غله­ای خوراکی است که مصرف آن در کشورهای غربی بسیار پرطرف‌دار است. برنج کینوا سرشار از مواد مغذی مختلف است و به خاویار سبز یا خاویار گیاهی معروف شده است. امروزه از دانه کینوا برای مصارف تجاری استفاده می‌شود. دانه کینوا رنگ‌های متفاوتی دارد که سه رنگ سفید، قرمز و سیاه آن بسیار محبوب هستند.

دانه کینوا سه رنگ سرشار از مواد مغذی است و تنها دانه خوراکی است که تمام ۹ اسیدآمینه ضروری بدن را دارد. کینوا سه رنگ آن‌چنان مغذی و باارزش است که در بین اقوام باستانی کشورهای آمریکای جنوبی به مادر غلات معروف بوده است. برنج کینوا سه رنگ در ترکیب‌های غذایی، تزیین سالادها و به‌عنوان ماده اصلی غذاهای گیاه‌خواران استفاده می‌شود.

شرکت ایلیا تولیدکننده و عرضه‌کننده کینوا سه رنگ داخلی باکیفیت و سالم می‌باشد. محصول کینوا سه رنگ تولیدی این شرکت دارای مجوز سلامت از سازمان غذا و دارو است و از نظر ترکیبات مواد مغذی مشابه نمونه خارجی آن می‌باشد. برای خرید دانه کینوا سه رنگ عمده شما نیاز دارید با مشاورین فروش سایت ایلیا تماس مستقیم تلفنی برقرار نمایید.

تماس با ما

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *