جو دوسر پرک فوری

آیا جو دوسر قند دارد؟ روش پخت رژیمی

جو دوسر

فواید جو دوسر چیست؟ سوال بسیاری از افراد این است که آیا جو دوسر قند دارد؟ روش پخت رژیمی آن چگونه است؟

فواید جو دوسر

جو دوسر فواید زیادی برای سلامتی و بدن شما دارد. محصولات جو دوسر همچنین انرژی زیادی به بدن داده و ویتامین‌ها، پروتئین‌ها و مواد معدنی زیادی را شامل می‌شود. جو دوسر همچنین باعث هضم بهتر غذا نیز می‌شود.

چه نوع جو دوسر را انتخاب کنیم؟

 برای تهیه آسان و سریع جو دوسر، از انواع جو دوسر فوری استفاده کنید. اگر زمان آماده شدن برای شما مهم است، استفاده از جو دوسر سریع به جای جو دوسر معمولی بسیار کمک کننده می‌باشد.

زیرا سایر انواع جو دوسر زمان پخت بیشتری دارند. البته اگر فقط جو دوسر معمولی در اختیار دارید، آن را بپزید تا زمانی که کاملا نرم شود.

مواد لازم برای پخت

در اینجا خلاصه‌ای از مواد اولیه‌ای که برای آماده کردن جو دوسر لازم دارید را لیست کرده‌ایم:

  • جو دوسر فوری
  •  دارچین
  •  نمک
  •  شکر قهوه‌ای
  • میوه های تازه( به دلخواه )
  • آجیل آسیاب شده( به دلخواه )

جو دوسرطرز تهیه جو دوسر

1. ترکیب کنید

در یک قابلمه، جو دوسر، دارچین و نمک را با هم مخلوط کرده و هم بزنید.

2. پختن

آب را افزوده و در هنگام هم زدن مخلوط را روی گاز گذاشته و بجوشانید. به مدت 1 دقیقه یا تا زمانی که جو دوسر کاملا غلیظ و پخته شود بپزید.

3. سرو

قابلمه را بگذارید چند دقیقه بیرون بماند، سپس شکر قهوه‌ای را افزوده و میل کنید.

افزودنی‌های اختیاری هنگام پخت

افزودن مقداری میوه به جو دوسر مانند چند سیب رنده شده می‌تواند پیشنهاد خوبی باشد. کره بادام زمینی را نیز می‌توانید به کاسه جو دوسر خود اضافه کنید و از طعم عالی آن لذت ببرید.

این ایده نیز بسیار فوق‌العاده است، به این خاطر که می‌تواند به تعادل کربوهیدرات‌ها با داشتن مقداری چربی کمک کند. اگر قصد افزایش پروتئین جو دوسر را نیز دارید، مقدار مناسبی پودر پروتئین به جو دوسر خود اضافه کنید.

آیا جو دوسر می‌تواند برای کاهش وزن مفید باشد؟

 بله این کاملا است. جو دوسر حاوی مقدار قابل توجهی فیبر محلول می‌باشد. که باعث سیری طولانی مدت شما شده و این به کمتر غذا خوردن شما کمک می‌کنید و اجازه نمی‌دهد که ریزه خواری کنید.

جو دوسر همچنین انرژی مورد نیاز بدن شما را فراهم می‌کند که به آرامی در بدن آزاد می‌شود. این باعث شده که بدون احساس گرسنگی برای در طول روز، فعالیت‌هایی مانند ورزش را به راحتی انجام دهید.

از جو دوسر بدون طعم دهنده استفاده کنید که دارای قند غیر ضروری نیستند و باعث چربی ناخواسته شکم نمی‌شود.

جو دوسرآیا می‌توانید جو دوسر پخته شده را ذخیره کنید؟

جو دوسر یک غذای اصلی و سالم برای صبحانه می‌باشد. فواید جو دوسر بسیار زیاد می‌باشد برای مثال، کاهش قند خون، تامین آنتی اکسیدان‌ها، و افزایش باکتری‌های سالم در شکم.

برای به حداکثر رساندن زمان نگه‌داری، آن را در یک ظرف محکم ریخته و درب آن را ببندید.  این کار باعث فاسد نشدن جو دوسر به مدت 3 تا 5 روز می‌شود.

میزان مواد اولیه پخت جو دوسر

  • 1 فنجان جو دوسر فوری
  • 1 قاشق چایخوری دارچین
  • 3 فنجان آب
  • 1 قاشق غذاخوری شکر قهوه‌ای
  •  نمک به میزان دلخواه

پخت فوری جو دوسر

در یک قابلمه، جو دوسر، دارچین و نمک را با هم مخلوط کرده و روی حرارت ملایم بگذارید. آب را نیز افزوده و اجازه دهید بجوشد تا غلیظ شود. سپس اجازه دهید خنک شود و شکر قهوه‌ای را اضافه کرده و از طعم و مواد مغذی آن لذت ببرید.

برای خرید جو دوسر دانه، پرک و آرد جو دوسر رژیمی و پروتئینی به صورت کیلویی می‌توانید به صفحه فروش مراجعه کرده و سفارش خود را با قیمت بسیار عالی ثبت نمایید.

تماس با ما

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *