دانه کینوا

آیا کینوا برای زنان باردار بی خطر است؟ + مرکز خرید

کینوا برای بارداری

کینوا برای زنان باردار چه خاصیتی دارد؟ آیا کینوا برای زنان باردار بی خطر است؟ + مرکز خرید کینوا را از کجا استعلام بگیریم؟

خواص کینوا برای بارداری

دوران بارداری هنگامی است که زنان نسبت به آنچه می‌خورند باید حساس و آگاه باشند و از مغذی بودن مطمئن باشند.

کینوا یک شبه غله است که به دلیل پروتئین بالا و فیبر فوق‌العاده در حال محبوب شدن در کشورهای مختلف است. این شبه غله پرطرفدار همچنین منبع بسیار عالی از آهن و کلسیم می‌باشد.

 آیا زنان باردار می‌توانند کینوا بخورند؟

بله، این کاملا درست است که زنان باردار می‌توانند کینوا بخورند. این دانه منبع مواد مغذی مورد نیاز بدن است که برای مادر و جنین در حال رشد بسیار ضروری است.

با این حال، مانند همه مواد غذایی که زنان باردار باید در خوردن آن زیاده روی نکنند، کینوا نیز این چنین است و باید آن را در حد اعتدال مصرف کنند. هنگام خوردن کینوا، دقت داشته باشید که از انواع ارگانیک و بدون آفت کش‌ها استفاده کنید.

همچنین در دوران بارداری باید کینوا را به خوبی بشویید و سپس کاملا بپزید تا خطر بیماری‌هایی که ممکن است بر اثر غذا به وجود بیاید را کاهش دهید.

پروتئین، فیبر، آهن و ویتامین‌های B که در کینوا وجود دارد، همگی برای سلامتی شما و درمان بسیاری از بیماری‌ها عالی هستند.

اگر در دوران بارداری هستید، می‌توانید کینوا را از طریق راه‌های مختلف در رژیم غذایی خود قرار دهید و از دریافت این پروتئین و انرژی بالا لذت ببرید. پروتئینی که در کینوا وجود دارد کامل بوده و سرشار از فیبر، منیزیم و فسفر است.

جالب است بدانید که کینوا را می‌توانید در انواع سالاد، سوپ، فرنی و میان وعده‌ها بگنجانید.

کینواسالاد کینوا برای بارداری

سالاد کینوا یک گزینه سالم و بسیار مغذی در دوران بارداری می‌باشد. کینوا منبع شگفت انگیز پروتئین و فیبر است که هر دو آن‌ها برای زنان باردار بسیار ضروری هستند.

علاوه بر این، سالاد کینوا می‌تواند راه خوبی برای تامین ویتامین‌ها و مواد معدنی مانند فولات، آهن و منیزیم است. این سالاد یک ایده خوشمزه و بسیار مقوی است که مملو از پروتئین است.

پخت آسان کینوا

برای درست کردن فوری کینوا به دو فنجان آب و یک فنجان کینوا که از قبل آن را شسته‌اید نیاز دارید. این دو را با هم ترکیب کرده و روی حرارت ملایم بپزید.

فواید کینوا برای زنان باردار

یک فنجان کینوا دارای مقدار شگفت انگیزی از پروتئین، آهن، ویتامین B،  E، فیبر، آنتی اکسیدان‌ها و اسید فولیک است. این اسید فولیک به تقویت و تولید سلول‌ها کمک می‌کند.

زنان باردار می‌توانند پروتئین خوبی از کینوا دریافت کنند به این دلیل که پروتئین گیاهی بالایی را داراست. استفاده از کینوا در برنامه غذایی گیاهی برای زنان باردار به علت داشتن پروتئین بالا و سایر مواد مغذی و معدنی آن از جمله فیبر و فولات بسیار ضروری می‌باشد.

مرکز خرید کینوا

ممکن است برای یافتن مرکز خریدی مطمئن و خرید کینوا، به فروشگاه‌های زیادی مراجعه کرده باشید؛ اما اگر تا به حال برند دلخواه و مورد نیاز خود را پیدا نکرده‌اید ما به شما این مژده را می‌دهیم که برای تامین کینوا با کیفیت بالا و هزینه‌های ارسال مناسب و اطمینان از بهداشتی بودن آن دیگر مشکلی نخواهید داشت.

برای این خرید مطمئن به صفحه خرید فروشگاه ما مراجعه نمائید.

تماس با ما

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *