جو دوسر پرک درشت, جو دوسر پرک فوری

اوتمیل برای لاغری + خرید کیلویی

جو دوسر در مایکروویو

آیا می‌دانید اطلاعات مربوط به خواص و تهیه اوتمیل برای لاغری + خرید کیلویی اوتمیل را از کجا مطلع شوید؟ انواع طرز تهیه اوتمیل صبحانه خوشمزه و سالم چگونه است؟

دانه چیا چه خاصیتی برای تهیه اوتمیل دارد؟ برای اطلاعات بیشتر در این موارد و پخت آسان این اوتمیل خوشمزه و مقوی با ما همراه باشید.

طرز تهیه اوتمیل برای لاغری

اوتمیل در واقع همان جو دوسر پرک است که به صورت سرد با شیر ترکیب و میل می‌شود و اگر از نوع فوری آن استفاده کنید نیازی به پخت آن ندارید.

اما اگر به غذاهای سرد علاقه ندارید می‌توانید ترکیب خود را بپزید تا یک غذای گرم و دلچسب داشته باشید.

شاید شنیده باشید که افرادی که دارای رژیم لاغری می‌باشند اوتمیل خود را با آب می‌پزند تا از اضافه کردن کالری و چربی شیر نیز جلوگیری کنند.

اما اگر ترکیب پخته شده جو دوسر پرک و آب را دوست ندارید می‌توانید از شیر کم چرب یا شیر گیاهی مانند شیر بادام و … برای پخت جو دوسر در رژیم لاغری استفاده کنید.

جو دوسرطرز تهیه اوتمیل رژیمی با جو پرک

اوتمیل در واقع یک غذای رژیمی به حساب می‌آید که افراد دیابتی و کسانی که به دنبال رژیم‌های لاغری هستند می‌توانند به راحتی از آن استفاده کنند.

به این دلیل که چربی موجود در هر ۱۰۰ گرم آن ۲ گرم بوده و شکر آن نیز صفر است. این موضوع را شما به راحتی می‌توانید از روی برچسب غذایی آن متوجه شوید.

رژیم غذایی دیابتی‌ها و رژیم‌های لاغری نیز دقیقا به همین نیاز دارند؛ چربی و شکر بسیار پایین. برخی از انواع اوتمیل هستند که شکر و افزودنی‌هایی دارند که در رژیم‌های دیابتی و کاهش وزن نباید مورد استفاده قرار بگیرند.

بنابراین در هنگام خرید ارزش غذایی آن را از برچسب غذایی مطالعه کنید. پس از خریداری نوع مناسب جو دوسر پرک اوتمیل خود و آماده کردن شیر و مخلوط کردن آن دو، مخلوط خود را بپزید تا یک وعده غذایی عالی و مقوی به دست آید.

سپس در حدود ۱۰ دقیقه آن را کنار بگذارید تا خنک شود. پس از آن نیز با ادویه‌هایی مانند دارچین و نمک به مقدار لازم و یک عدد سیب رنده شده نوش جان کنید که البته این افزودنی‌ها اختیاری می‌باشند.

طرز تهیه اوتمیل رژیمی برای یک نفر

یک وعده اوتمیل تقریبا حاوی ۱ فنجان جو دوسر پرک فوری و ۲ فنجان شیر گیاهی یا معمولی به انتخاب خودتان را شامل می‌شود.

اگر فردی هستید که وعده‌های غذایی کمی دارید می‌توانید این مقدار را نصف کنید اما باید توجه داشته باشید که میزان شیر استفاده شده دو برابر جو دوسر پرک باشد.

در اوتمیل رژیمی پس از پخت جو دوسر پرک فوری و شیر می‌توانید از دارچین استفاده کنید که در رژیم شما موثر است و همچنین افزودن سیب نیز می‌تواند کمک کننده باشد و مواد مغذی اوتمیل شما را افزایش دهد.

جو دوسرطرز تهیه اوتمیل با دانه چیا

اوتمیل را می‌توان به روش‌های مختلف و همراه با افزودنی‌های متفاوتی درست کرد. برخی پس از پخت جو دوسر پرک فوری همراه با شیر به آن موز اضافه می‌کنند که البته به ویتامین‌ها و پتاسیم و منیزیم آن می‌افزاید.

برخی نیز در اوتمیل خود از عسل استفاده می‌کنند که یک شیرین کننده طبیعی می‌باشد. افزودن آجیل‌ها و مغزیجات به اوتمیل نیز می‌تواند باعث افزایش پروتئین شود‌.

اما افزودن دانه چیا باعث افزایش پروتئین و فیبر می‌شود و دارای امگا ۳ نیز می‌باشد. افزودن دانه چیا باید پس از پخته شدن جو دوسر و شیر باشد؛ یعنی در مرحله آخر که اوتمیل شما سرد شده است.

با استفاده از جو دوسر پرک و دانه چیا همچنین شما می‌توانید یک اسموتی خوشمزه درست کنید.

تهیه اسموتی اینگونه است که باید جو دوسر و شیر و دانه چیا و موز یا هر میوه‌ای که مورد علاقه شما است را در مخلوط کن ریخته تا به خوبی مخلوط شوند و سپس میل کنید‌.

انواع اوتمیل صبحانه در ایران

اوتمیل صبحانه انواع مختلفی دارد و شما می‌توانید جو دوسر پرک خود را با انواع مغزیجات، میوه‌ها، عسل، خرما، کره بادام زمینی، دانه چیا و … مخلوط کنید‌. بنابراین شما انواع اوتمیل‌های خوشمزه را خواهید داشت که هر کدام طعم بی‌نظیر خود را خواهند داشت. ما فهرستی از آن‌ها را برای شما لیست می‌کنیم.

  • اوتمیل گردو و بادام
  • اوتمیل موز
  • ترکیب اوتمیل سیب و دارچین
  • اوتمیل موز
  • اسموتی اوتمیل و خرما
  • اوتمیل کره بادام زمینی
  • اوتمیل و دانه چیا

طرز پخت جو دوسرطرز تهیه اوتمیل برای چاقی

برای چاق شدن با اوتمیل مصرف یک وعده غذایی اوتمیل که حاصل ترکیب و پخت جو دوسر پرک و شیر است می‌تواند کافی باشد.

اما اگر می‌خواهید این وعده غذایی خود را که می‌تواند صبحانه، ناهار و یا شام باشد را غنی‌تر کنید می‌توانید از پروتئین‌ها و کالری‌های بالاتر نیز کمک بگیرید تا زمان کمتری برای افزایش وزن نیاز داشته باشید.

افزودن پروتئین‌هایی مانند دانه‌های آجیل یعنی بادام، گردو و پسته و یا حتی تخمه‌هایی که خرد شده و یا آسیاب شده‌اند یک گزینه مناسب است.

افزودن موز و عسل و خرما نیز بسیار در رژیم افزایش وزن موثر واقع خواهد شد. همه این پروتئین‌ها و مواد افزودنی باید در مرحله آخر و پس از پخت کامل جو دوسر و جذب شیر توسط آن و خنک شدن آن اضافه شوند.

خرید کیلویی اوتمیل وارداتی

اوتمیل داخلی کیفیت خیلی عالی و درجه یکی ندارد و انواع اوتمیل‌های وارداتی بسیار مرغوب‌تر هستند. به همین دلیل شرکت ایلیا واردات این نوع اوتمیل را سال‌هاست که آغاز کرده است و بزرگترین شرکت در این حوزه می‌باشد.

علاوه بر کیفیت عالی محصولاتی که شرکت ایلیا به فروش می‌رساند؛ این محصولات دارای نشان و تائیدیه‌های بهداشتی و قیمتی به صرفه به دلیل وارد کننده بودن شرکت و حذف واسطه‌ها و هزینه‌های فرآوری پایین و به صرفه بودن هزینه‌های حمل و نقل و ارسال می‌باشد.

به علاوه محصولات این شرکت حجم خوبی داشته و از هرگونه آلودگی و دانه‌های اضافی محصولات دیگر پاک می‌باشد.

اگر قصد خرید این محصول با کیفیتی بی‌نظیر و قیمتی به صرفه را دارید به صفحه فروش ما مراجعه نمایید و سفارش خود را جهت تحویل در اسرع وقت ثبت کنید.

تماس با ما

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *