جو دوسر پرک درشت, جو دوسر پرک فوری

اوتمیل برای لاغری با دانه چیا + فروش اینترنتی

جو دوسر پخته

آیا از تاثیر و خواص اوتمیل برای لاغری با دانه چیا + فروش اینترنتی اوتمیل لاغری اطلاعی دارید؟ چگونه صبحانه‌ای کامل با اوتمیل و دانه چیا برای لاغری آماده کنیم؟ رازهای جالب و جذاب درباره تاثیر و خواص اوتمیل و دانه چیا برای لاغری را در این مطلب بخوانید.

صبحانه با جو پرک و دانه چیا

صبحانه‌ای کامل و مفید است که به بدن شما انرژی لازم برای انجام فعالیت‌های روزانه را بدهد و شما در طول روز احساس کسلی و خستگی نداشته باشید. جو دوسر پرک و دانه چیا این خواسته را برآورده می‌کنند.

علاوه بر آن نیز جو دوسر دارای 9 اسید آمینه می‌باشد که همه نیازهای بدن انسان را پاسخگو می‌باشد. جو دوسر هم‌چنین به دلیل نداشتن شکر و وجود چربی بسیار کم به عنوان جایگزین وعده‌های غذایی برای افراد دارای دیابت و کلسترول بالا استفاده می‌شود.

دانه چیا نیز سرشار از امگا 3 که سلامت بدن و پیشگیری از بسیاری از بیماری‌ها مانند بیماری‌های قلبی و عروقی و برخی از انواع سرطان‌ها جلوگیری می‌کند. دانه چیا هم مانند جو دوسر دارای فیبر و پتاسیم بالا می‌باشد.

جو دوسر فوایدی فراتر داشته و دارای پروتئین و ویتامین‌های  B و منیزیم و منگنز نیز می‌باشد. بنابراین ترکیب جو دوسر پرک و دانه چیا یک ترکیب بسیار فراسودمند می‌باشد که در وعده صبحانه بسیار انرژی‌بخش و مقوی خواهد بود.

جو دوسرطرز تهیه اوتمیل رژیمی با جو پرک‌

انواع اوتمیل‌های مختلف و خوش طعم را می‌توان با جو دوسر پرک پخت. اما برای تهیه اوتمیل رژیمی تنها کافی است جو دوسر پرک و شیر را تهیه کنید. سپس آن دو را با یکدیگر ترکیب کرده و درون قابلمه مناسب بپزید.

پس از آنکه کمی در دمای اتاق خنک شد میل کنید. پخت این نوع اوتمیل حتی می‌تواند با آب باشد. برای اندازه‌گیری مقدار جو دوسر و شیر یا آب نیز باید بگوییم که میزان مایع باید دو برابر مقدار جو دوسر باشد.

برای مثال می‌توانید برای یک نفر از 1 فنجان جو دوسر و 2 فنجان مایع استفاده کنید. اگر زمان کافی برای پخت آن نیز ندارید نگران نباشید زیرا می‌توانید جو دوسر پرک را با شیر مخلوط کرده و به صورت سرد میل کنید.

به این دلیل که جو دوسر پرک فوری به خوبی فرآوری شده و نرم می‌باشد و اجباری به پخت آن نیست.

دانه چیا و جو دوسر برای لاغری

بهترین تجربه لاغری و کاهش وزن را می‌توانید با خوردن جو دوسر داشته باشید. این ترکیب در واقع کاملا گیاهی بوده و به همین دلیل است که کارشناسان تغذیه نیز آن را برای لاغری پیشنهاد می‌کنند.

خوردن جو دوسر و دانه چیا به این دلیل که فاقد شکر می‌باشد می‌تواند در برنامه غذایی افراد برای کاهش وزن مناسب باشد.

علاوه بر این هر دوی این مواد غذایی دارای فیبر می‌باشند که از این نظر که سیری شما را برای زمان طولانی تضمین می‌کند می‌تواند در لاغری و نخوردن غذاها و میان وعده‌های اضافی و مضر کمک کننده باشد.

در رژیم لاغری تامین مواد مغذی بدن نیز بسیار مهم می‌باشد. در واقع بدن شما در هنگام استفاده از رژیم‌های لاغری نباید کمبود پروتئین و ویتامین و کلسیم و … داشته باشد.

بنابراین استفاده از غذاهایی که از نظر ارزش غذایی در جایگاه پایینی قرار دارند مناسب نمی‌باشد و بدن شما را دچار ضعف می‌کند. به جای آن باید از غذاهای گیاهی با پروتئین بالا و کالری کمتر استفاده کنید که مواد مغذی موردنیاز بدن را نیز تامین می‌کنند.

جو دوسر یکی از این غذاها است که در ترکیب با دانه چیا نیز مغذی‌تر می‌گردد. اما به تنهایی هم می‌توان در رژیم‌های لاغری از آن بهره برد.

جو دوسرطرز تهیه پودینگ جو دوسر و دانه چیا برای لاغری

پودینگ یا همان دسر جو دوسر و دانه چیا از ترکیب و مخلوط کرده جو دوسر و شیر و دانه چیا در مخلوط کن به دست می‌آید که به همین راحتی شما پس از مخلوط کردن آن‌ها می‌توانید آن را میل کنید.

این یک میان وعده بسیار مقوی و گیاهی برای رژیم‌های لاغری است که اگر دوست داشته باشید می‌توانید از میوه‌های کم کالری نیز در آن استفاده کنید و هنگام مخلوط کردن به آن اضافه کنید.

بدین صورت شما از خوردن میان وعده‌ها و خوراکی‌های مضر جلوگیری کرده و یک دسر خوشمزه و سیرکننده نوش جان خواهید کرد که پروتئین و فیبر و ویتامین و کلسیم و پتاسیم و منیزیم زیادی نیز دارد و مواد موردنیاز بدن شما را تامین می‌کند.

مدت زمان نگهداری اوتمیل در یخچال

مدت زمان نگه‌ داشتن اوتمیل در یخچال بستگی به این دارد که شما اوتمیل را پخته باشید یا خیر. اگر اوتمیل را پخته باشید و پس از سرد شدن در یخچال بگذارید تا 3_2 روز می‌توانید آن را نگهداری کنید.

اما اگر اوتمیل را به صورت سرد آماده کرده باشید یعنی جو دوسر پرک را همراه با شیر مخلوط کرده باشید و بخواهید آن را درون یخچال بگذارید می‌توانید اوتمیل خود را به مدت یک هفته همراه با ظرفی که درب آن محکم باشد درون یخچال بگذارید.

اگر می‌خواهید زمان بیشتری نیز آن را نگهداری کنید باید آن را فریز کنید و تا حداکثر 6 ماه در یخچال نگهداری کنید.

جو دوسرفروش اینترنتی اوتمیل با قیمت عالی

اگر در خرید اوتمیل دغدغه شما نیز قیمت آن می‌باشد ما این دغدغه را برطرف خواهیم کرد. فروش اینترنتی به بسیاری از افراد در خرید کمک کرده است و در وقت و هزینه‌های رفت‌و‌آمد صرفه‌جویی کرده است.

اما در هر خریدی کیفیت و قیمت محصول نیز بسیار مهم است. کیفیت محصولات اوتمیل را در واقع بهداشتی بودن و دارای سیب سلامت بودن و پاکی محصول از خار و خاشاک و دانه محصولات غذایی دیگر و داشتن حجم مناسب محصول مشخص می‌کند.

تغییرات قیمتی نیز به هزینه‌هایی که شرکت صرف کرده است از جمله هزینه وارد کردن محصول و گمرک و هزینه‌های فرآوری در مراحل مختلف تا تبدیل شدن به پرک و هزینه ارسال و واسطه‌های خرید محصول بستگی دارد.

شرکت ایلیا با در نظر گرفتن این دو دغدغه بسیار مهم به عنوان یک وارد کننده و فروشنده مستقیم و بی‌واسطه اقدام به فروش این محصول با تائیدیه‌های بهداشتی و مرغوبیت بالا از نظر تمامی مواردی که ذکر شد در صفحه فروش خود کرده است.

تماس با ما

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *