جو دوسر پرک درشت, جو دوسر پرک فوری

اوتمیل برای عصرانه + قیمت پرک کیلویی

اوتمیل برای عصرانه

آیا از طرز تهیه اوتمیل برای عصرانه + قیمت پرک کیلویی آن باخبر هستید؟ چرا اوتمیل برای وعده عصرانه میل می‌شود؟ تهیه اوتمیل رژیمی چگونه است؟ این‌ها مواردی هستند که در ادامه به توضیح آن‌ها خواهیم پرداخت.

خواص اوتمیل

اوتمیل خواص بسیار زیادی در رژیم‌های لاغری و چاقی و بدنسازی و ورزشکاران عزیز دارد.

همچنین افرادی که مبتلا به دیابت و کلسترول بالا هستند می‌توانند به دلیل فاقد شکر بودن و داشتن چربی بسیار کم آن را مصرف کرده و جایگزین بسیاری از غذاهایی که برایشان مضر است بکنند.

استفاده آن در رژیم لاغری نیز به دلیل فیبر و سیرکنندگی اوتمیل است که باعث می‌شود به سمت غذاهای مضر نروید.

در رژیم‌های افزایش وزن و بدنسازی نیز اوتمیل به دلیل داشتن پروتئین بالا استفاده می‌شود.

به طور کلی اگر بخواهیم مواد مغذی اوتمیل را نام ببریم می‌توانیم به ریزمغذی‌ها مانند کلسیم، منیزیم، منگنز و روی اشاره کرده و درباره درشت مغذی‌ها نیز اوتمیل دارای پروتئین و ویتامین‌هایی مانند ویتامین B است.

حال که از نقش اوتمیل در جلوگیری از دیابت و کلسترول گفتیم لازم است بگوییم که اوتمیل در جلوگیری از بیماری‌های مربوط به قلب و عروق و برخی از انواع سرطان‌ها نیز نقش بسزایی دارد.

بیماران سلیاکی که هر نوع غذای حاوی گلوتن و گندم را نمی‌توانند بخورند نیز می‌توانند به راحتی از اوتمیل استفاده کنند. همچنین یک غذای مفید داشته باشند که به آن حساسیت ندارند زیرا اوتمیل بدون گلوتن می‌باشد.

طرز تهیه اوتمیل رژیمی با جو پرک

جو دوسر پرک در واقع ماده اصلی تهیه اوتمیل می‌باشد. جو دوسر فوق‌العاده مغذی و سالم است و سرشار از کلسیم، فیبر، آهن، ویتامین، پروتئین، منیزیم و منگنز می‎باشد که مواد معدنی مهمی برای سلامت بدن و عملکرد خوب دستگاه‌های بدن هستند.

تهیه اوتمیل رژیمی تنها به دو ماده جو دوسر پرک به مقدار ۱ فنجان و شیر به میزان ۲ فنجان نیاز دارد. سپس لازم است که این دو را ترکیب کرده و همراه با یکدیگر روی اجاق گاز بگذارید تا پخته شود.

جو دوسرطرز تهیه اوتمیل رژیمی برای یک نفر

اگر قصد آماده کردن اوتمیل رژیمی فقط برای یک نفر را دارید بستگی به میزان وعده غذایی که مصرف می‌کنید دارد.

اما شما می‌توانید جو دوسر پرک را تقریبا به میزان نصف فنجان استفاده کرده و از میزان دو برابری آن یعنی ۱ فنجان شیر گیاهی و یا کم چرب بهره ببرید و این دو را با یکدیگر بپزید.

پخت کامل جو دوسر باید به خوبی انجام شود تا بتوانید در آخر وعده غذایی خوشمزه با بافتی نرم داشته باشید.

جو دوسر به طور کلی غذایی دارای فیبری به نام بتاگلوکان می‌باشد. که به سلامت روده و جلوگیری از یبوست کمک می‌کند و مزیت‌های زیادی برای سلامت بدن دارد.

خرید آرد جو دوسر وارداتی

آرد جو دوسر مصارف زیادی دارد برای مثال در مصارف عمده برای تولید نان، پاستا و ماکارونی، کیک و کلوچه و … به کار می‌رود.

در مصارف خانگی نیز برای تولید نان‌های سنتی و صنعتی و کوکی و شیرینی‌های خانگی و غذاهایی مانند فرنی جایگزین آردهای دیگر می‌شود.

این آرد از نظر ارزش و جایگاه غذایی بر انواع مختلف آردهای دیگر بسیار برتری دارد. به علاوه اکثر مردم پس از شناسایی مواد مغذی و خواص آن به استفاده از آرد جو دوسر می‌پردازند.

این آرد نه تنها طعم و بافت خوبی ایجاد می‌کند بلکه می‌تواند برای افراد مبتلا به سلیاک که نمی‌توانند آرد گندم بخورند نیز مناسب باشد. همچنین افراد دیابتی و کسانی که قصد لاغری داشته و نمی‌توانند نان‌ها و محصولاتی با نشاسته بالا بخورند نیز با خیال راحت از آن استفاده می‌کنند.

خرید این آرد به صورت وارداتی کیفیت و مرغوبیت بیشتری داشته و اگر آن را از وارد کننده مستقیم خریداری کنید که قیمت آن نیز بسیار به صرفه است.

در این حوزه وارد کننده بودن و عرضه مستقیم محصول با کیفیت وارداتی و دارای تائیدیه بهداشتی و بدون آلودگی ما شرکت ایلیا را به شما معرفی می‌کنیم. که محصولاتی با کیفیت بالا و قیمتی باور نکردنی نسبت به سایر شرکت‌ها ارائه می‌کند.

جو دوسر پختهطرز تهیه اوتمیل لاغری برای عصرانه

به علت افزایش سطح آگاهی جوامع امروزی و حرکت جامعه به سمت غذاها و عصرانه سالم و فراسودمند، خوردن اوتمیل طرفداران خود را از سوی مردم و به ویژه کسانی که دارای رژیم لاغری هستند پیدا کرده است.

در واقع مردم به این موضوع آگاه هستند که اوتمیل برای لاغری مفید است و یک وعده غذایی سالم به شمار می‌آید. اما اجازه دهید کمی بیشتر آن را توضیح دهیم تا اطلاعات شما بالاتر برود و خوردن آن را شروع کنید اگرچه به دنبال لاغری نباشید.

دلیل اینکه اوتمیل را برای رژیم‌های لاغری استفاده می‌کنند این است که اوتمیل فیبر بالایی دارد. که سیری آن‌ها را در طول روز تضمین کرده و انرژی فعالیت‌های آن‌ها را تامین خواهد کرد.

به علاوه باعث می‌شود که شما احساس ضعف نداشته باشید بنابراین از خوراکی‌های مضر استفاده نکنید و همچنین تهیه‌ای بسیار آسان دارد که دیگر نیازی نیست به دلیل نبود زمان از فست فود و غذاهای آماده و پرچرب استفاده کنید.

به علاوه حتی اگر به دنبال لاغری نیز نباشید جو دوسر با مواد معدنی و خواصی که در جلوگیری از بیماری‌ها دارد نیز برای شما مفید خواهد بود.

بدن شما نیاز به مواد مغذی و اسید آمینه‌های ضروری دارد که خود نمی‌تواند آن‌ها را تامین کند و از غذاها تامین می‌شوند. جو دوسر تمام این اسید آمینه‌ها را داراست و با خوردن آن می‌توانید باعث سلامت بیشتر بدن خود شوید.

جو دوسرقیمت پرک کیلویی اوتمیل رژیمی

قیمت پرک‌های کیلویی با توجه به حجم محصول، هزینه‌های صرف شده توسط شرکت‌ها اعم از هزینه‌های فرآوری محصول و تبدیل جو دوسر به پرک فوری و درشت تفاوت دارد. همچنین  هزینه‌های وارد کردن محصول و گمرک، هزینه واسطه‌ها و میزان مرغوبیت محصول نیز در تغییرات قیمت موثر است.

اگر هزینه‌های واسطه‌ای را حذف کرده و هزینه‌های گمرک و فرآوری را به حداقل برسانید این موضوع در قیمت بسیار تاثیرگذار خواهد بود. به علاوه قیمت را به صرفه‌تر خواهد کرد.

شرکت ایلیا بخاطر رفاه حال شما خریداران عزیز تمامی موارد بالا را انجام داده است. به علاوه محصول وارداتی خود را به صورت مستقیم و بدون نیاز به ارتباط با واسطه‌ها در صفحه خرید خود به فروش می‌رساند.

تماس با ما

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *