جو دوسر پرک فوری

اوتمیل برای چاقی کودک + قیمت بسته‌ای

جو دوسر برای کودک

مزیت‌های اوتمیل چیست؟ اگر به دنبال خواص اوتمیل برای چاقی کودک + قیمت بسته‌ای آن هستید در ادامه به سوالات شما پاسخ خواهیم داد. علاوه بر آن به خواص اوتمیل برای رشد کودکان و طرز تهیه آن نیز خواهیم پرداخت.

خواص اوتمیل برای رشد کودکان

کودکان برای رشد کامل بدن و استخوان‌های خود به مواد معدنی نیاز دارند. این مواد معدنی شامل

  • پروتئین‌ها
  • انواع ویتامین‌ها
  • کلسیم
  • فیبر
  • آهن
  • منیزیم
  • روی
  • فسفر و … است.

تمامی این مواد معدنی به میزان قابل توجهی در اوتمیل یافت می‌شوند. به همین دلیل است که از اوتمیل به عنوان یک پروتئین کامل یاد می‌شود که کاملا گیاهی بوده و پزشکان تغذیه آن را برای رشد کودکان مفید می‌دانند.

پروتئین‌های موجود در اوتمیل تمام آمینو اسیدهای موردنیاز بدن کودکان که فقط از راه مواد غذایی می‌توانند دریافت شوند را فراهم می‌کند. به علاوه اوتمیل در سلامت کلی بدن کودک شما و جلوگیری از بسیاری از بیماری‌ها نقش دارد.

اوتمیل همچنین بدون گلوتن بوده و برای کودکانی که مبتلا به سلیاک هستند و یا بدن آن‌ها به گندم و مواد غذایی دارای گلوتن واکنش نشان می‌دهد مناسب می‌باشد.

البته هنگام خرید باید با دقت برچسب غذایی آن را مطالعه نمایید تا با مواد غذایی که دارای گلوتن هستند ترکیب نشده باشد.

جو دوسرطرز تهیه اوتمیل برای افزایش وزن

افزایش وزن با خوردن غذاهای اضافی در طول روز امکان‌پذیر نیست. در واقع اگر شما برای وعده‌های غذایی خود مقدار بیشتری غذا با چربی و کالری بیشتر در نظر گرفته‌اید به نتیجه خوبی نخواهید رسید.

افزایش وزن اصول خاص خود را دارد و به همین دلیل است که پزشکان و متخصصان تغذیه خوردن اوتمیل در وعده‌های غذایی را توصیه می‌کنند.

اوتمیل در واقع ارزش غذایی بالایی داشته و از نظر پروتئین بسیار جایگاه خوبی در میان مواد غذایی دارد. افزایش وزن نیز با میزان مصرف پروتئین رابطه مستقیمی دارد.

بنابراین اگر به دنبال افزایش وزن اصولی و تناسب اندام در کمترین زمان هستید خوردن اوتمیل را به شما پیشنهاد می‌کنیم. تهیه آسان اوتمیل مصرف آن را برای شما جذاب‌تر خواهد کرد.

برای تهیه آن به

  • جو دوسر پرک فوری به میزان 1 فنجان
  • شیر گیاهی و یا شیر کم چرب یا پرچرب 2 فنجان ( به دلخواه انتخاب کنید.)
  • میوه‌های خشک و یا تازه 1 فنجان
  • آجیل‌های دلخواه نصف فنجان و
  • ادویه به مقدار لازم نیاز دارید.

برای آماده‌سازی ابتدا جو دوسر پرک را با هر نوع شیر که انتخاب کرده‌اید بپزید.

پس از اینکه جو دوسر به خوبی پخته شد و شیر را به خود جذب کرد و غلیظ شد از روی اجاق گاز برداشته و پس از کمی خنک شدن ادویه و افزودنی‌های دیگر را جهت افزایش پروتئین به آن اضافه کرده و میل نمایید.

جو دوسر برای چاقی کودک

کودکانی که لاغر هستند ممکن است لاغری آن‌ها دلایل مختلفی از جمله نخوردن غذا و یا خوردن غذاهای کم‌ارزش که باعث چاق شدن نمی‌شود داشته باشد.

در این موارد متخصصان مصرف جو دوسر را برای چاقی کودکان بسیار موثر می‌دانند. به این دلیل که جو دوسر برای کودک بسیار بافت نرمی داشته و خوش طعم می‌باشد و از لحاظ ارزش غذایی نیز جایگاه بسیار بالایی دارد.

بنابراین کودکان با خوردن آن دیگری مشکلی در چاق شدن نخواهند داشت و اوتمیل در چاقی کودک شما بسیار موثر است. به علاوه به راحتی می‌توانید افزایش وزن دلخواه را همراه با تناسب اندام و دوری از بیماری‌ها در آنان مشاهده کنید.

طرز تهیه جو دوسرطرز تهیه اوتمیل برای لاغری

بسیاری از افراد برای کاهش وزن رژیم‌های سختی را در نظر می‌گیرند که باعث می‌شود در مدت زمان کوتاهی خسته شده و دست از رژیم خود بکشند.

به همین علت است که رژیم‌های سخت کاربردی در لاغری نخواهند داشت و البته رژیم لاغری که در آن مواد معدنی به خوبی به بدن شما نرسد شما را دچار ضعف و خستگی در انجام فعالیت‌های روزانه خواهد کرد.

بنابراین ما به شما مصرف اوتمیل را برای لاغری توصیه می‌کنیم که به خوبی مواد معدنی بدن شما را فراهم کرده و بدن شما از این لحاظ کمبودی نخواهد داشت. اوتمیل همچنین کاملا گیاهی بوده و نقش مهمی در سلامت بدن دارد.

برای تهیه آن کافی است به مدت چند دقیقه جو دوسر پرک فوری را با آب و یا شیر گیاهی و یا شیر کم‌چرب بپزید و پس از نرم شدن جو دوسر آن را از روی اجاق گاز برداشته و میل کنید.

اگر باز هم می‌خواهید سریع‌تر آن را آماده کنید می‌توانید جو دوسر را با شیر مخلوط کرده و میل کنید.

طرز تهیه اوتمیل برای چاقی کودک

کودکان برای رشد و افزایش وزن مناسب و سلامت بدن خود به مواد معدنی که در اوتمیل وجود دارد نیاز دارند.

ویتامین و فیبر و روی و کلسیم و پروتئین و منیزیم و فسفر مواد معدنی هستند که اوتمیل در خود جای داده است و بدن انسان و به ویژه کودکان به آن‌ها نیاز دارد.

برای دریافت تمام این درشت مغذی‌ها و ریزمغذی‌ها توسط کودک خود، کافی است جو دوسر پرک فوری را خریداری کرده و برای کودک 1 سال به بالای خود آن را با شیر معمولی و یا شیر گیاهی مخلوط کنید و سپس روی اجاق گاز بپزید.

پس از پخت کامل از تکه‌های موز و میوه‌های دلخواه کودک خود و آجیل‌های مورد علاقه او برای تزئین و طعم بهتر آن استفاده کنید. همچنین برای اضافه کردن شیرینی طبیعی به آن می‌توانید از کمی عسل کمک بگیرید و به اوتمیل خود بیافزایید.

جو دوسرقیمت بسته‌ای جو دوسر و اوتمیل خارجی

اگر بخواهیم اوتمیل ایرانی را با اوتمیل خارجی از نظر کیفیت مقایسه کنیم قطعا اوتمیل خارجی برتری خواهد داشت. اما نگران هزینه‌های اضافی واسطه‌ها و هزینه‌های بالای حمل و نقل و فرآوری و بسته‌بندی نباشید.

به این علت که شرکت ایلیا که بزرگترین وارد کننده جو دوسر و اوتمیل خارجی و روسی می‌باشد امکان خرید بسته‌ای با کیفیت مناسب و قیمت ارزان‌تر از سایر شرکت‌ها را برای شما خریداران عزیز فراهم آورده است.

از لحاظ کیفیت نیز برای شما عزیزان خلوص محصولات و حجم مناسب و داشتن سیب سلامت و پروانه‌های بهداشتی را تضمین می‌کند.

بسته‌بندی آن نیز مرتب و شکیل بوده و بسته‌های 300 گرمی و 1 کیلویی و 5 کیلویی و 10 کیلویی را از طریق صفحه فروش ما می‌توانید خریداری کنید و از این خرید مطمئن و تضمین شده نهایت استفاده را ببرید.

تماس با ما

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *