جو دوسر پرک درشت, جو دوسر پرک فوری

جو دوسر و اوتمیل در رژیم بدنسازی

جو دوسر

جو دوسر و اوتمیل در رژیم بدنسازی  چه نقشی دارند؟ آیا اوتمیل در برنامه غذایی ورزشکاران مفید خواهد بود؟ برای اطلاعات بیشتر و تهیه و مصرف جو دوسر و اوتمیل در بدنسازی با ما همراه شوید.

جو دوسر در بدنسازی

برنامه غذایی افراد بدنساز باید شامل کربوهیدرات و پروتئین بالا و چربی کم باشد. تا کمک کند که بدنی عضلانی و بدون چربی داشته باشند. جو دوسر این پروتئین و مواد مغذی مورد نیاز برای بدنسازی را تامین می‌کند.

خواص جو دوسر در بدنسازی

جو دوسر سرشار از پروتئین، ویتامین‌ها، فیبر و انواع مواد مغذی مانند فسفر، روی و منیزیم می‌باشد، فواید آن برای ورزشکاران عزیز بسیار گسترده است.

همچنین جو دوسر علاوه بر اینکه در برنامه غذایی بدنسازان می‌تواند بخش سالم و مفیدی باشد، در کاهش وزن نیز کمک کننده است.

جو دوسر دارای بتاگلوکان می‌باشد که نوعی فیبر است و هضم را کند می‌کند، بنابراین باعث احساس بلند مدت و کم شدن اشتهای شما می‌شود.

فیبر محلول در بتاگلوکان، باعث شده‌است، سازمان غذا و داروی ایالات متحده (FDA)، جو دوسر را به عنوان محافظت کننده در برابر بیماری عروق کرونر قلب معرفی و فهرست کند.

به علاوه جو دوسر حاوی آنتی اکسیدان است و به کاهش التهاب و مشکلات گوارشی و دیابت نوع ۲ کمک کند و حتی در برابر سرطان نیز می‌تواند مفید باشد.

آیا جو دوسر می‌تواند در بدنسازی مفید باشد؟

 بدنسازان باید عضلاتی قوی بسازند و همچنین باید بدنی آماده و بدون چربی داشته باشند. جو دوسر برای ورزشکاران و به خصوص بدنسازان بسیار مناسب است زیرا حاوی پروتئین و کربوهیدرات عالی و چربی بسیار کمی می‌باشد.

زمانی که شما بدنسازان عزیز در باشگاه هستید و در حال وزنه زدن می‌باشید، عضلات شما دچار پارگی‌های کوچکی شده و در مرحله ریکاوری بعد از تمرین، بازسازی می‌شوند. بدن شما برای ریکاوری بهتر پروتئین و کربوهیدرات لازم دارد.

گوشت، ماهی، لبنیات و پودر پروتئین اولویت انتخاب‌های بدنسازان است که حدود 2 تا 3 گرم به ازای هر کیلوگرم وزن بدن پروتئین نیاز دارند. برخی از ورزشکاران از پودر پروتئین استفاده می‌کنند.

اما برخی نیز از جو دوسر به عنوان پروتئین عالی استفاده می‌کنند که می‌تواند در ساختن توده عضلانی کمک کند. پروتئین جو دوسر همچنین به حمایت از بدن در برابر آسیب ناشی ارز ورزش می‌پردازد.

جو دوسرپروتئین جو دوسر

یک وعده جو دوسر تقریبا 8.7 گرم پروتئین دارد و می‌توانید آن را با تخم مرغ یا شیر بادام برای صبحانه آماده کنید یا به عنوان شام در برنامه غذایی خود بگنجانید.

 اگر در حال برنامه‌ریزی برای به دست آوردن عضله‌های پر قدرت هستید، برای تمرینات خود چیزی فراتر از پروتئین برای شما مورد نیاز است. و جو دوسر برای بدنسازی منبعی عالی با انرژی فوق‌العاده است.

بر اساس یک مقاله که در مجله انجمن بین‌المللی تغذیه ورزشی در ژانویه سال ۲۰۱۸منتشر شد، بدنسازی نیازمند پیروی از رژیم‌های غذایی سخت و پر پروتئین، تمرینات مقاومتی، ورزش‌های هوازی، کاهش مصرف چربی و عضلات بدون چربی است.

کربوهیدرات‌ها در بدنسازی

اضافه کردن کربوهیدرات در رژیم غذایی روزانه برای بدنسازان مزایای بیشتری نسبت به معایب آن دارد. زیرا تمرینات بدنسازی شدید، گلیکوژن عضلات را تخلیه می‌کند. گلیکوژن هنگامی که گلوکز خون افت می‌کند، استفاده شده و از طریق خوردن کربوهیدرات بازیابی می‌شود.

جو دوسر گزینه‌ای عالی برای بدنسازان می‌باشد، زیرا کربوهیدرات سالم و پیچیده‌ای دارد که باعث سیری طولانی‌تری می‌شود و انرژی شما را حفظ می‌کند.

جو دوسرنحوه مصرف جو دوسر برای بدنسازی

ترکیب جو دوسر با انواع پروتئین‌ها، سبزیجات و میوه‌ها برای یک برنامه غذایی متعادل و متنوع بسیار مفید می‌باشد. می‌توانید با خوردن جو دوسر در صبحانه شروع کنید.

برای داشتن یک صبحانه مغذی و خوش طعم، جو دوسر خود را از شب قبل با شیر بادام یا شیر دلخواه خیس کنید. و در وعده صبحانه با موز، توت فرنگی یا آجیل مخلوط کرده و سرو کنید.

یا حتی می توانید جو دوسر را با تخم مرغ و اسفناج امتحان کنید. شما بدنسازان عزیز ممکن است به عنوان صبحانه تخم مرغ را انتخاب کنید، پس می‌توانید تخم مرغ‌ها را سرخ کنید یا آب پز کرده و با اسفناج، گوجه فرنگی و جو دوسر مخلوط کنید.

و یا از جو دوسر در کنار گوشت یا ماهی برای شام استفاده کنید. که به طور کامل از فواید جو دوسر بهره‌مند شوید.

خرید اوتمیل وارداتی روسی

اوتمیل و جو دوسر موجود در این مجموعه به صورت غیر تراریخته و وارداتی است. همچنین قیمت‌های بسیار عالی دارد، علاقه مندان برای خرید محصولات کیلویی و بسته‌ای می‌توانند از صفحه فروش برای خرید و ثبت سفارش محصولات استفاده کنند.

تماس با ما

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *