جو دوسر پرک فوری, دانه جو دوسر

جو دوسر و اوتمیل معجزه‌ای برای لاغری در کمترین زمان

جو دوسر

محصولات جو دوسر و اوتمیل معجزه‌ای گیاهی برای لاغری در کمترین زمان ممکن است. جو دوسر یک غذای سالم و مغذی است که صبحانه‌ای محبوب برای افراد با ذائقه های مختلف محسوب می‌شود. این غله محبوب، بدون گلوتن می‌باشد و برای افراد مبتلا به سلیاک مناسب است.

 جو دوسر همچنین فواید زیادی برای سلامتی دارد، اما آیا باعث کاهش وزن نیز می‌تواند بشود؟ در ادامه این مطلب ما به پاسخ این سوال می‌پردازیم. جو دوسر یک صبحانه سرشار از مواد مغذی است که این مواد مغذی را با هم بررسی می‌کنیم.

فیبر

فیبر که در غذاهای گیاهی معمولا پیدا می‌شود؛ به هضم راحت‌تر و حرکات روده کمک می‌کند و باعث کاهش نفخ می‌شود. همچنین می‌تواند، خطر بیماری‌های قلبی را کمتر کرده و به بهبود تنظیم قند خون بپردازد.

پروتئین

پروتئین یک ماده مغذی مهم برای سلامت بدن و کاهش وزن آن است. همچنین پروتئین می‌تواند در ساخت توده عضلانی به بدن کمک کند و احساس سیری را برای زمان طولانی‌تر افزایش دهد.

شما می‌توانید پروتئین‌هایی مانند تخم مرغ، آجیل یا لبنیات را نیز به صبحانه خود اضافه کنید تا رژیم غذایی سرشار از پروتئین داشته باشید.

کربوهیدرات‌ها

بدن ما برای به دست آوردن انرژی و هضم مناسب به کربوهیدرات نیاز دارد. همچنین کربوهیدرات‌های غلات کامل و به ویژه فیبر می‌توانند به کاهش خطر بیماری‌هایی مثل سرطان کولون و دیابت نوع 2 کمک کنند.

ویتامین‌ها و مواد معدنی

ویتامین‌ها و مواد معدنی در برنامه غذایی انسان‌ها جایگاه ویژه‌ای دارند. آن‌ها بدن ما را سالم نگه داشته و برای بدن ضروری هستند. جو دوسر بسیاری از ویتامین‌ها و مواد معدنی مورد نیاز بدن از جمله موارد زیر را تامین می‌کند.

  • منگنز
  • فلز مس
  • پتاسیم
  • نیاسین
  • ویتامین B6
  • تیامین
  • اهن
  • منیزیم
  • کلسیم
  • فلز روی
  • چربی‌های سالم

چربی‌های سالم می‌توانند به کاهش کلسترول LDL کمک کنند و ویتامین E بدن را تامین کنند.

جو دوسرآیا بلغور جو دوسر می‌تواند در کاهش وزن موثر باشد؟

شکی نیست که جو دوسر بسیار مغذی است و می‌توان آن را به عنوان بخشی از یک رژیم غذایی متعادل انتخاب کرد. زیرا باعث احساس سیری طولانی مدت می‌شود و از پرخوری و دریافت کالری اضافه جلوگیری می‌کند.

به علاوه اینکه فیبر موجود در آن باعث کاهش وزن می‌شود. بنابراین مخلوطی از جو دوسر و منابع پروتئین سالم می‌تواند انتخاب سالمی برای کاهش وزن باشد.

دستورالعمل استفاده از بلغور جو دوسر برای لاغری

برای درست کردن جو دوسر در وعده صبحانه برای لاغری، از میوه‌، آجیل یا دانه‌هایی مانند دانه چیا استفاده کنید.

میوه‌های تازه گزینه بسیار مناسبی هستند که فیبر و آنتی اکسیدان بیشتری به صبحانه شما می‌دهند. دانه‌های چیا یا آجیل نیز به سلامت قلب شما و مدیریت وزن کمک می‌کنند. یا حتی می‌توانید به آن اسفناج، قارچ یا فلفل افزوده یا برای پروتئین بیشتر روی آن تخم مرغ بگذارید.

اگر قصد داشتن یک رژیم غذایی لاغری را دارید، خوردن صبحانه را نادیده نگیرید!

تحقیقات انجام شده، ثابت کرده‌است افرادی که صبحانه نمی‌خورند بیشتر امکان ابتلا به کلسترول بالاتر، چاقی و بیماری قلبی را دارند. نخوردن صبحانه همچنین تأثیر منفی بر سطح قند خون و انسولین شما می‌گذارد.

اشتباهات رایج جو دوسر در برنامه غذایی کاهش وزن

  1. افزودن بسیار زیاد شکر یا سایر شیرین کننده‌ها، که منجر به افزایش قند خون و کالری اضافی می‌شود.
  2. اضافه کردن مقدار زیادی شیر پرچرب که باعث افزایش کالری می‌شود.
  3. مورد بعد، عدم اضافه کردن پروتئین کافی است که در کاهش وزن نقش مهمی دارد.
  4. خوردن بلغور جو دوسر بسته‌بندی شده فوری، که فرآوری شده و حاوی قند و نمک اضافه است.

جو دوسر پخته4 فایده جو دوسر برای سلامتی

  • جو دوسر علاوه بر تاثیر روی کاهش وزن، فواید سلامتی بیشتری نیز دارد. طبق گفته‌های بالا بلغور جو دوسر غذایی سرشار از فیبر است که باعث قند خون متعادل می‌شود و تأثیر ویژه‌ای بر قند خون در افراد مبتلا به دیابت نوع 2 دارد.
  • باعث بهبود سیستم ایمنی می‌شود. جو دوسر منبع غنی از مواد مغذی است که سیستم ایمنی بدن را بهبود می‌بخشد. این مواد مغذی شامل بتاگلوکان، آنتی اکسیدان‌ها، مس و آهن می‌باشد.
  • جو دوسر به هضم کمک می‌کند. این غذای بسیار مغذی سرشار از فیبر غذایی است. که باعث کاهش یبوست، کاهش خطر ابتلا به هموروئید و سرطان روده بزرگ می‌شود.
  • کاهش کلسترول توسط جو دوسر. مصرف جو دوسر به کاهش کلسترول LDL و فشار خون کمک بسیاری می‌کند، که این به خاطر فیبر آن است.

قیمت خرید پرک جو دوسر صبحانه فوری

این سایت فروشگاهی محصولات جو دوسر وارداتی روسی را با کیفیت بالا و به صورت غیر تراریخته در بسته بندی های 300 گرمی و 1 کیلویی، 5 کیلویی و 10 کیلویی عرضه می‌کند. برای خرید محصولات به صفحه فروش مراجعه و سفارش خود را ثبت نمایید.

تماس با ما

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *