آرد کینوا

فروشگاه آرد کینوا بسته بندی غیر تراریخته

کینوا

آیا با معتبرترین فروشگاه آرد کینوا بسته بندی غیر تراریخته در کشور آشنا هستید؟ چرا غیرتراریخته بودن آرد کینوا اهمیت زیادی دارد؟

آیا با راه‌های استعلام قیمت آرد کینوا و سایر محصولات کینوا آشنا هستید؟ کینوا مورد استفاده در رستوران‌ها از طریق کدام مجموعه قابل تامین است؟

محصولات کینوا غیر تراریخته

دانه کینوا محصولات بسیار متنوعی دارد و به اشکال مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. یکی از برجسته ترین محصولات آن آرد کینوا است که در صنایع گوناگون مورد استفاده قرار می‌گیرد. به طور کلی محصولی تراریخته می‌شود که به بازدهی کمی دارد و دچار آفات می‌گردد.

اگرچه دانه کینوا یک محصول پر بازده است و به دلیل اینکه سالیان کمی است که سطح کشت آن شروع شده است و دچار آفات خاصی نشده است، نیاز به تراریخته شدن ندارد، اما برخی افراد این محصول را با دستکاری‌های ژنتیکی وارد بازار می‌کنند. در این صورت اگر چه بازدهی آن افزایش پیدا می‌کند اما مصرف آن برای سلامت انسان مضر می‌باشد. پس در کنار فرآوری‌های دقیق تخصصی و ساپونین زدایی و شستشو‌های تخصصی، غیر تراریخته بودن دانه کینوا نیز اهمیت بسیار زیادی دارد.

در واقع خریداران مختلف به مجموعه‌ای اعتماد می‌کنند که محصولات کینوا را با سلامت بالا و به صورت ارگانیک و غیر تراریخته عرضه کند. شرکت ایلیا اولین مجموعه‌ای است که به طور تخصصی بر روی کینوا و محصولات آن فعالیت می‌کند و طی سالیان اخیر موفق شده است این محصولات را با کیفیت بالا عرضه نماید و محصولات کینوا را به شکل غیر تراریخته به دست خریداران مختلف می‌رساند.

 

کینوا

 

دانه و آرد کینوا بسته بندی

از جمله مهمترین محصولات گیاه کینوا، دانه و آرد کینوا می‌باشد که در مصارف خانگی و صنایع گسترده مورد استفاده قرار می‌گیرد. این محصول به صورت تناژ و بسته بندی توسط شرکت ایلیا عرضه می‌گردد. به طور کلی بیشتر مصارف خانگی خریدار دانه و آرد کینوا بسته بندی هستند. پس فروشگاه‌ها و هایپر مارکت‌های مختلف این محصولات را به شکل بسته بندی خریداری می‌نمایند و به دست مشتریان خود می‌رسانند.

دانه و آرد کینوا قابلیت‌های بسیار متنوعی دارند و در تولید مواد غذایی مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند. شرکت ایلیا تولیدکننده دانه و آرد کینوا به شکل بسته بندی است و با عقد قرارداد و تضمین کیفیت و قیمت این محصولات را عرضه می‌نماید. ضمن اینکه دارای مجوز بهداشتی است و اولین مجموعه است که دارای سیب سلامت می‌باشد و خریداران با اطمینان خاطر می‌توانند دانه و آرد کینوا بسته بندی را از شرکت ایلیا خریداری کنند.

این شرکت تمام فراوری‌های مورد نیاز دانه کینوا را با حضور متخصصان مجموعه و بدون واسطه انجام می‌دهد. به این ترتیب مصرف کنندگان محترم با اطمینان خاطر می‌توانند به شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا اعتماد کنند.

فروشگاه عرضه دانه و آرد کینوا در کشور

در سال‌های اخیر با توجه به معرفی هر چه بیشتر کینوا، استفاده از دانه و آرد کینوا در صنایع گوناگون و مصارف خانگی افزایش پیدا کرده است. این محصول از اقشار گوناگون مانند ورزشکاران، افراد دارای رژیم‌های لاغری و رژیم‌های خاص، رستوران‌ها و هتل‌ها، باشگاه‌ها بدنسازی، مبتلایان به سلیاک و … طرفداران زیادی دارد.

اما خریداران مختلف ترجیح می‌دهند دانه و آرد کینوا را از مجموعه و فروشگاه معتبری خریداری کنند که به طور تخصصی در این زمینه فعالیت می‌کند و دارای مجوزهای بهداشتی می‌باشد.

مجموعه ایلیا با افتخار بزرگ‌ ترین و تخصصی‌ ترین مجموعه و فروشگاه در زمینه عرضه دانه و آرد کینوا در کشور است و این محصول را به شکل اینترنتی نیز به دست مشتریان خود در سراسر کشور می‌رساند. کافیست خریداران مختلف با کارشناسان مجموعه توسعه تجارت سبز ایلیا در بخش فروش تماس بگیرند و مشاوره لازم در رابطه با نوع درخواست خود را دریافت نمایند.

 

کینوا

 

تامین کینوا سه رنگ و سفید برای رستوران‌ها

همانطور که می‌دانید دانه کینوا در سه رنگ سیاه، قرمز و سفید بیشترین مصرف را در بین افراد دارد که هر کدام دارای نتیجه پخت ویژه خود می‌باشند. یکی از اصلی‌ترین خریداران کینوا سه رنگ و سفید، رستوران‌ها می‌باشند. رستوران‌ها در کنار سایر مواد اولیه، استفاده از کینوا را به دلایل مختلف ترجیح می‌دهند. این محصول باعث افزایش ارزش غذایی و خواص غذاها می‌گردد و از طرفی کیفیت محصولات را افزایش می‌دهد.

به این ترتیب تقاضا و درخواست برای آن‌ها بیشتر می‌گردد. اما ترجیح می‌دهند کینوا سه رنگ و سفید را به شکل عمده و تناژ خریداری کنند تا مقرون به صرفه‌ تر و اقتصادی‌ تر باشد. یکی از بهترین و برجسته‌ترین تأمین کننده‌های کینوا سه رنگ و سفید، شرکت ایلیا می‌باشد. همچنین می‌تواند این محصولات را در دراز مدت برای رستوران‌ها تأمین کند.

کافی است رستوران‌های مختلف با کارشناسان بخش فروش شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا تماس بگیرند. نهایتا محصول مورد نظر خود را به شکل تناژ با تضمین کیفیت و قیمت خریداری نمایند. طبیعتا انتخاب کینوا در تهیه غذا در رستوران‌ها، یک انتخاب هوشمندانه می‌باشد. همچنین می‌تواند تحولی مثبت در صنعت غذایی کشور باشد.

قیمت ویژه آرد کینوا برای فروشگاه اینترنتی

همانطور که گفتیم مجموعه ایلیا عرضه کننده آرد کینوا به تمام کشور می‌باشد. این مجموعه قیمت‌های ویژه‌ای را برای فروشگاه‌های اینترنتی در نظر گرفته است تا تمام فروشگاه‌ها با شرایطی آسان بتوانند آرد کینوا را از این مجموعه خریداری نمایند و در اختیار مشتریان خود قرار دهند.

این فروشگاه‌ های اینترنتی در سراسر کشور می‌توانند آرد کینوا را از طریق شرکت ایلیا خریداری کنند. همچنین با خرید آن به شکل عمده یک راه مقرون به صرفه و اقتصادی را انتخاب کرده باشند. پیشنهاد ما برای این فروشگاه‌های اینترنتی این است که برای استعلام قیمت آرد کینوا به شکل ویژه برای فروشگاه‌ های اینترنتی، با کارشناسان و متخصصان شرکت ایلیا تماس بگیرند و اطلاعات لازم در رابطه با قیمت این محصول را دریافت کنند.

شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا قیمت این محصولات را بدون حضور واسطه و صرفا با توجه به قیمت تمام شده محصول، هزینه کشت بذر و برداشت دانه، فراروی‌های کارخانه‌ای، بسته بندی و … تعیین می‌نماید و در این صورت مناسب‌ترین قیمت را به خود اختصاص داده است.

همچنین علاقه مندان برای استعلام قیمت آرد کینوا بسته بندی می توانند به این صفحه مراجعه کنند.

 

تماس با ما

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *