دانه کینوا

معتبر ترین فروشگاه خرید انواع دانه کینوا

کینوا

معتبر ترین فروشگاه خرید انواع دانه کینوا کجاست؟ مشتریان در سراسر کشور نیاز به محصول کینوا با کیفیت و قیمت مناسب دارند که معمولا از معتبر ترین فروشگاه خرید انواع دانه کینوا تامین می‌شود.

فروشگاه انواع دانه کینوا علاوه بر ارائه تعداد متنوعی دانه با کیفیت متفاوت بهترین و مرغوب‌ترین دانه را ارائه می‌دهد تا مشتری با هر سطح درآمدی قادر به تهیه دانه مورد نظر خود باشد.

یکی از معتبر ترین فروشگاه خرید انواع دانه کینوا در ایران وب سایت شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا است که انواع دانه کینوا با بالاترین کیفیت  را درکوتاه‌ترین زمان ممکن با مناسب‌ترین قیمت در اختیار مشتری قرار می‌دهد.

فروشگاه خرید دانه کینوا

شما با مراجعه به فروشگاه خرید دانه کینوا بسیار راحت و بدون دغدغه بهترین کینوا مرغوب را خریداری می‌کنید. شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا دارای فروشگاه جهت خرید اینترنتی و حضوری در تهران و شهرستان‌ها است تا شما بتوانید به خرید مرغوب‌ترین دانه کینوا بپردازید.

از طرفی خرید از ایلیا برای کشاورز تضمین خرید محصول را نیز دارد چرا که ایلیا از مرغوبیت دانه ارائه شده خود به مشتریش اطمینان دارد. دانه کینوا موجود در فروشگاه ایلیا طی آزمایشهای متنوع روی دانه پر بازده صورت گرفته و نتیجه مثبت پایلوت در اقلیم آب و هوای ایران است.

 

کینوا

 

خرید کینوا کیلویی

یکی از بهترین و به صرفه‌ترین راه‌های خرید کینوا خصوصا برای مصارف دوره‌ای خرید کیلویی است چرا که هزینه بسته‌بندی کینوا را پرداخت نمی‌کنید و برای شما مقرون به صرفه است. خریداران زیربصورت کیلویی و فله کینوا را خریداری می‌کنند:

  • ورزشکاران و باشگاه‌ها
  • رستوران‌ها
  • شرکت‌های بازرگانی، پخش و بسته بندی
  • عطاری‌ها
  • فروشگاه‌های عرضه محصولات ارگانیک
  • قنادی‌ها
  • کارخانه‌جات صنایع تبدیلی

شرکت ایلیا یکی از تولیدکنندگان کینوا پاک شده و تمیز است که از مرحله دادن بذر به کشاورز تا تحویل محصول و فراوری در کارخانه نظارت دقیقی روی کینوا تولیدی ایرانی خود دارد.

ایلیا برای ارائه محصول خود به بازار هم گزینه بسته‌بندی وهم گزینه کیلویی و فله را در اختیار مشتری قرار داده است تا مشتری بنابه میزان مصرف خود بتواند نوع مورد نظرش را خریداری نماید.

خرید دانه کینوا در تهران و کرج

کینوا شبه غله‌ای بسیار مغذی و مفید است که که سرشار از مواد معدنی، کلسیم، پتاسیم، آنتی اکسیدان، آهن، منزیم، فیبر و… است. این شبه غله بصورت طبیعی و دستکاری نشده عاری از گلوتن است و مراحل کاشت آسان و راحتی دارد.

ناسا جهت تامین مواد مغذی ضروری برای تغذیه فضانوردان، از انواع غذاها و دسرهای کینوا استفاده می کند. این دانه شگفت‌انگیز غذایی کامل و ارزان است که در کشور ما بیشترین مصرف را در شهر تهران دارد چرا که هنوز در سایر شهرهای ایران کمتر مورد مصرف روزانه قرار می گیرد.

کشاورزانی که قصد کشت این محصول را دارند معمولا خرید خود را از تهران بصورت اینترنتی از طریق سایت‌ها و یا بصورت حضوری انجام می‌دهند. برای خرید دانه کینوا در تهران و کرج نمایندگان فروش شرکت‌های مختلفی وجود دارد که دانه کینوا با کیفیت و قیمت مختلف را ارئه می‌کند.

شرکت ایلیا نیز دانه مرغوب و با کیفیتی را در تهران و شهرستانهای ایران بصورت حضوری و اینترنتی در اختیار مشتریان قرار داده و شما می‌توانید برای خرید دانه کینوا در تهران و کرج به سایت شرکت ایلیا مراجعه نمایید و یا بصورت حضوری به آدرس ایلیا مندرج در وب سایت شرکت مراجعه کنید.

 

کینوا

 

قیمت کینوا سفید و سه رنگ

کینوا با قابلیت غذایی بالا در حجم کم خود یک غذای کامل و مغذی است که ارزش غذایی به شرح زیر دارد:

  • دارای پروتئین به میزان هشت گرم
  • دارای فیبر به میزان پنج گرم
  • دارای منگنز به میزان پنجاه و هشت درصد
  • دارای منیزیم به میزان سی درصد
  • دارای فسفر به اندازه ی بیست و هشت درصد
  • ویتامین b9 با اسید فولیک به مقدار نوزده درصد
  • مس به مقدار هجده درصد
  • آهن به مقدار پانزده درصد
  • روی به مقدار سیزده درصد
  • پتاسیم به مقدار نه درصد

شما برای تامین این مقدار مواد مغذی مورد نیاز بدنتان باید حجم زیادی از مواد غذایی مختلف را مصرف کنید.

با بررسی قیمتی کینوا با این مواد غذایی مختلف به این نتیجه می‌رسیم که کینوا بسیار ارزان و مقرون به صرفه‌تر است و گزینه بسیار مناسبی در جهت حفظ تناسب اندام به دلیل حجم کم و مواد مغذی بالا است.

در ایران قیمت کینوا سفید و سه رنگ برای محصولات برندهای مختلف متفاوت است اما یکی از بهترین و تمیز ترین کینوا که اصلا تلخ نیست به دلیل مراحل پاکسازی مکانیزه‌ای که دارد کینوا تولیدی شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا است که برای خرید واستعلام قیمتی آن می‌توانید با مشاورین شرکت در ارتباط باشید.

قیمت کینوا فله

کینوا به صورت فله در انواع ایرانی و خارجی در بازار موجود است که مصارف آن به شرح زیر است:

  • فروش به صورت فله برای مصارف رستوران ها، کارخانه های فرآوری و تولید مواد غذایی
  • فروش به صورت فله برای کارگاه های بسته بندی مواد غذایی

وقتی مصارف بالا مطرح باشد خریداران سعی در بهینه‌سازی قیمت با خرید به روش فله می‌نمایند تا از هزینه‌های اضافی بسته‌بندی رها شوند.

از طرفی برای این خریداران قیمت نیز آیتم بسیار مهمی در سفارش در تناژ بالا است. شرکت ایلیا کمترین قیمت با بالاترین کیفیت را در اختیار این دسته خریداران قرار می‌دهد.

لذا برای سفارش و استعلام قیمتی این محصول می‌توانید به وب سایت ایلیا مراجعه نمایید تا با مشاوره رایگان و ارتباط با کارشناسان شرکت با برتری‌های کینوا تولیدی این شرکت آشنا شوید و خریدی مطمئن را تجربه نمایید.

 

کینوا

 

خرید کینوا ارزان

وقتی مصرف بالای کینوا در تولیدی‌های غذای رژیمی، کلینیک‌های رژیم، باشگاه‌ها، هتل‌ها، رستوران‌ها، بیمارستان‌ ها، کارخانجات تبدیلی و تولید مواد غذایی و … را بررسی می‌کنیم به این نتیجه می‌رسیم که برای کاهش هزینه‌ ها باید از خرید کینوا ارزان استفاده نمایند.

برای خرید کینوا ارزان با کیفیت شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا گزینه مناسبی است چرا که برای خریداران فله در تناژ بالا شرایط مناسبی را در نظر گرفته است تا کینوا ارزانی را با کیفیت بی نظیر به همراه مجوزات و آنالیز های بهداشتی در اختیارشان قرار دهد.

شرکت ایلیا معتبر ترین فروشگاه خرید انواع دانه کینوا در کشور

شرکت ایلیا با دقت در انتخاب بهترین بذر از طریق طی کردن مراحل آزمایشگاهی مختلف و سپس پایلوت انواع بذر در شرایط آب و هوایی کشور دانه کینوا مرغوب و پر بازده را شناسایی نموده و جهت فروش به کشاورزان خود با توجه به اقلیم آب و هوایی که دارند ارائه می‌ دهد.

این مجموعه معتبر ترین فروشگاه خرید انواع دانه کینوا در کشور است که می‌ توانید جهت خرید خود بصورت مطمئن از طریق وب سایت آن و یا فروشگاه‌ های شرکت در تهران و شهرستان‌ ها بصورت حضوری اقدام نمایید.

تماس با ما

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *